  • 11. Data: 2009-05-16 22:46:32
    Temat: Re: Podziekujcie wspanialemu Donaldino
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > Mogles przebic Zyda dajac zlotowke wiecej i stocznia bylaby twoja.
    > Teraz nie miaucz.

    Sorry, ale ta argumentacja jest na żenującym poziomie. Pracując na
    etacie nie mam szans na zarobienie takich pieniędzy, żeby dać złotówkę
    więcej i dobrze o tym wiesz.

    Pokuszę się jednak o argumentację na podobnie niskim poziomie.

    Mogliście nie wkurzać Hitlera, to byście nie mieli holokaustu. Sami
    sobie byliście winni. Teraz nie miauczcie.

    J.

  • 12. Data: 2009-05-17 07:15:26
    Od: fatso <f...@n...com>

    Joachim wrote:

    > Mogliście nie wkurzać Hitlera, to byście nie mieli holokaustu. Sami
    > sobie byliście winni. Teraz nie miauczcie.
    >
    > J.

    Hitler to nie slubny syn panny sluzebnej Frau Hicklegruber i mlodego
    panicza o nazwisku Rotszyld.
    Holocaust to taka mala zydowska klotnia w rodzinie, tobie nic do tego.

  • 13. Data: 2009-05-17 08:59:29
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    Nareszcie Zyd pokaze czesci z tej szumowiny zyjacej z naszych podatkow jak
    sie pracuje....Nie ma nic piekniejszego jak pracowac u Zyda....Miotla sama w
    reku tanczy...A inaczej jak nie masz co robic to udawaj, ze
    zamiatasz....-;)))

  • 14. Data: 2009-05-17 09:00:51
    Temat: Poziom grupy na odpowiednim poziomie...
    Od: "Skiba" <s...@N...gazeta.pl>

    ..kretyńskim:)))

  • 15. Data: 2009-05-17 09:07:21
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Kolejna stocznia ma tajemniczego inwestora.
    >

    > "Przetarg na sprzedaż majątku Stoczni Szczecińskiej Nowa wygrał United
    > International Trust - poinformował minister skarbu Aleksander Grad. Jest
    > to ten sam inwestor, który w czwartek zakupił majątek Stoczni Gdynia. "
    >
    > http://www.dziennik.pl/gospodarka/article380938/Stoc
    znia_sprzedana_i_ma_budowac_statki.html

    DZIĘKUJĘ DONKU!

    Jeden premier z jajami, który coś wreszcie z tym zrobił, zamiast zamiatać
    pod dywan i marnotrawić to, co było do tej pory.

    I to w najlepszy w tej sytuacji sposób, czyli sprzedaż w najuczciwszy z
    możliwych sposobów, temu kto da najwyższą cenę.

    Bartłomiej Miara

  • 16. Data: 2009-05-17 09:17:11
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message

    > Hitler to nie slubny syn panny sluzebnej Frau Hicklegruber i mlodego
    > panicza o nazwisku Rotszyld.
    > Holocaust to taka mala zydowska klotnia w rodzinie, tobie nic do tego.

    czyli tu ściemniają ?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Alois_Hitler

    george

  • 17. Data: 2009-05-17 09:34:55
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Joachim wrote:

    > Wszyscy mówią, że to "dobrze", ale nikt nic nie wie.
    >
    > Wszyscy stoczniowcy wylecą z pracy - mimo tego to "dobra" wiadomość.
    >
    > J.

    Oczywiście zwolnieni zostaną wszyscy i właściciele sami będą pracować,
    podobnie jak Ty w swoim kiosku warzywnym. Ciągle zapomina się o tym, że
    przedsiębiorstwo powstaje po to by dać zysk właścicielom a nie pracę
    pracownikom. Szlachetne próby budowania przedsiębiorstw po to by dać pracę
    ludziom splajtowały. Socjalizm upadł nie dlatego, ze była Solidarność i
    Wałęsa po prostu splajtował. Zabrakło środków na jego funkcjonowanie. Sam
    wywarzał mniej niż potrzebował, a górka powstała z powojennej kradzieży się
    skończyła. Jedyne miejsca budowane po to by dać pracę ludziom to obozy
    pracy. Raczej nie mamy szans na szybki rozwój. Kraj, w którym się walczy jak
    o niepodległość, by zachować firmy, które przynoszą straty, a ludzi
    zarabiających na swoim uważa się za złodziei nie ma wielkich szans. Stocznia
    szczecińska żadnego roku nie zakończyła zyskiem od momentu swojego
    powstania. Co rozsądny człowiek powinien myśleć o właścicielu, który takie
    przedsiębiorstwo utrzymuje przy życiu? Dieter, jak takie postępowanie
    wpisuje się w Twoją zasadę by straty ciąć szybko, a zyskom pozwolić rosnąć?
    Teraz robi się co się da by tę transakcję uwalić. Czy kupili ją ludzie
    godni, czy pieniądze mieli z przestępstwa, czy stoi za tym KGB, czy Mosad,
    czy zaraz będzie okupacja czy dopiero od przyszłego piątku? Po ty na pewno
    wszyscy umrzemy z głodu i chorób w przydrożnych rowach. Zapominając
    jednocześnie, że ćwiczyliśmy swoje zdolności kierownicze przez dziesiątki
    lat na tych stoczniach.

  • 18. Data: 2009-05-17 09:41:14
    Temat: Re: Poziom grupy na odpowiednim poziomie...
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Skiba" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > ..kretyńskim:)))

    Był znacznie wyżej zanim się pojawiłeś
    ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 19. Data: 2009-05-17 09:42:32
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jeden premier z jajami, który coś wreszcie z tym zrobił, zamiast zamiatać
    > pod dywan i marnotrawić to, co było do tej pory.

    Nie sprzedaje się aktywów w czasie recesji, tylko się kupuje na maksa.

  • 20. Data: 2009-05-17 10:00:44
    Od: fatso <f...@n...com>

    totus wrote:

    totus ty mi sie podobasz.
    Tyle tylko ze z takim mysleniem nie widze dla ciebie szansy w Pomrocznej.
    Lepiej wyrywaj tu do nas, na Zachod, do wlasciwej Europy. Tutaj ciebie
    docenia.

    fatso