  • 1. Data: 2010-06-03 11:12:39
    Temat: Pojeby na grupie
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Czemu popierdoleńcy typu czarlidelta spełniają się politycznie akurat tutaj?
    Czy to nie tak, że w realu już nikt ich nie słucha i muszą śmiecić tutaj?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-06-03 11:35:09
    Temat: Re: Pojeby na grupie
    Od: "marian" <q...@c...es>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    > Czemu popierdoleńcy typu czarlidelta spełniają się politycznie akurat
    > tutaj? Czy to nie tak, że w realu już nikt ich nie słucha i muszą śmiecić
    > tutaj?

    http://tinyurl.com/596svf
    buaaahahahahahhhh

  • 3. Data: 2010-06-03 12:11:11
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Czemu popierdoleńcy typu czarlidelta spełniają się politycznie akurat
    > tutaj? Czy to nie tak, że w realu już nikt ich nie słucha i muszą śmiecić
    > tutaj?

    Nie tylko tutaj. Już chyba każda grupa ma swojego debila pisiora. Pewnie
    mają jakiś grafik odgórny.

  • 4. Data: 2010-06-03 12:32:08
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-06-03 14:11, Delfino Delphis pisze:

    > Nie tylko tutaj. Już chyba każda grupa ma swojego debila pisiora. Pewnie
    > mają jakiś grafik odgórny.

    Mimo wszystko, tylko tutaj tego syfu jest wiecej niz dyskusji na temat
    grupy :|

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW

  • 5. Data: 2010-06-03 13:35:12
    Od: a...@v...pl

    > Mimo wszystko, tylko tutaj tego syfu jest wiecej niz dyskusji na temat
    > grupy :|

    Proponuję dać sobie spokój, bo to i tak nic nie da. Nauczyłem się tego chodząc
    na długie spacery, w miejscach sielskich ale niestety obarczonych kundlami.
    Idzie sobie człek spokojnie a tu co rusz za płota jakiś wyskakuje i ujada, że aż
    uszy puchną, całą przyjemność spaceru psując. Różnych sposobów się imałem aby to
    tałatajstwo uciszyć. Nic nie pomogło. Już miałem zrezygnować, ale z biegiem
    czasu nie dość, że przestałem na to zwracać uwagę, to i te "bydlęta" jakby
    zauważyły moje ignorowanie i ucichły. Od czasu do czasu jeszcze jakiś szczeknie,
    ale to bardziej na powitanie niż wściekłe ujadanie. Dla tych co nieco później z
    drzew zeszli też trzeba mieć trochę wyrozumiałości, a zapewne sami umilkną.

  • 6. Data: 2010-06-03 17:19:52
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    a...@v...pl pisze:

> [...]
    > drzew zeszli też trzeba mieć trochę wyrozumiałości, a zapewne sami umilkną.

    obawiam sie ze jestes w bledzie - pies sie potrafi nauczyc, ci tutaj
    chyba nie.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 7. Data: 2010-06-03 19:40:24
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):

    > Czemu popierdoleńcy typu czarlidelta spełniają się politycznie akurat
    tutaj?
    > Czy to nie tak, że w realu już nikt ich nie słucha i muszą śmiecić tutaj?

    A ja stanę w obronie. Jego posty na temat giełdy były popierdolone też, ale
    widziałem, że zna się na rzeczy. Nie przyszło wam do głowy, że zna się na
    rzeczy i w temacie polityki?

    Tyle tylko, że ja, z moimi poglądami też jestem dla was pojebany. Może tak
    jest, że ktoś kto zna się na giełdzie jest pojebany?

    A na czym zna się PO? Co dobrego wynikło z jej rządów? Dewaluacja złotego od
    początku jej rządów i kraj w ruinie.

    pozdrawiam
    kc

  • 8. Data: 2010-06-03 19:56:11
    Od: a...@v...pl

> [...]
    > jest, że ktoś kto zna się na giełdzie jest ?
    >
    > A na czym zna się PO? Co dobrego wynikło z jej rządów? Dewaluacja złotego od

    No widzisz? Nic nie zrozumiałeś. Kto Wam broni poglądów? Problem w tym, że Nasz
    Naród Chrześcijański kochany gotów nie tylko pod pierzynę innym zaglądać, ale i
    poglądy siłą wtłaczać, a najgorsze jest to, że ani mu przez myśl nie przejdzie,
    że może się mylić, a wręcz być głupim. Pokory chrześcijanie, pokory tak przeca
    uczą wielebni. Gdybyż to była prawda, przecież te teksty są z premedytacją
    wciskane. Imć J. Olszewski zawsze w tym dziele był mistrzem. Po za tym skąd się
    urwałeś. Kiedy w historii 20- lecia za rządów postsolidarnościowych było coraz
    lepiej. Zawsze koniec był ten sam. Teraz nawet grube miliardy unijne nie
    pomogły. Problem w ty, że "postkomuna" się prawie nie liczy. Kto teraz kraj z
    dołka będzie wyciągał???

  • 9. Data: 2010-06-03 20:10:13
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    a...@v...pl napisał(a):

> [...]
    > lepiej. Zawsze koniec był ten sam. Teraz nawet grube miliardy unijne nie
    > pomogły. Problem w ty, że "postkomuna" się prawie nie liczy. Kto teraz

    Przyznaję, nic nie zrozumiałem. Ale nie z wypowiedzi wcześniejszych , tylko
    twojej. Nie bardzo mogę się ustosunkować, w związku z taką ilością pomieszań.

    kc

  • 10. Data: 2010-06-03 20:21:45
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    kc wrote:

    > A ja stanę w obronie. Jego posty na temat giełdy były popierdolone też, ale
    > widziałem, że zna się na rzeczy. Nie przyszło wam do głowy, że zna się na
    > rzeczy i w temacie polityki?

    Nie, nie przyszło. To jest grupa o naszej giełdzie, a nie o polityce.

    A przez dziesiątki zakładanych tematów, postów o tematyce giełdowej na
    tej grupie jak na lekarstwo. W przeciągu ostatniego miesiąca, tylko 1
    był naprawdę ciekawy i na poziomie.

    Mroziu