  • 11. Data: 2010-06-03 20:29:50
    Temat: Re: Pojeby na grupie
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Mroziu <m...@h...pl> napisał(a):

    > postów o tematyce giełdowej na
    > tej grupie jak na lekarstwo. W przeciągu ostatniego miesiąca, tylko 1
    > był naprawdę ciekawy i na poziomie.

    Zacznij jakiś ciekawy wątek, porozmawiamy :).

    Sprawdzam w tej chwili wgt.forex. Ostani wątek wczoraj - o pogodzie. Pogoda
    jaka jest widzę przez okno, lub posłucham Andrzeja Zalewskiego. I nie ma
    protestu, że OP jest pojebany. Pewnie dealerzy na rynku forex uważają, że
    polityka ma mniejszy wpływ na notowania niż pogoda.

    pozdrawiam
    kc

  • 12. Data: 2010-06-03 20:47:25
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 3 Cze, 21:40, " kc" <k...@W...gazeta.pl> wrote:

    > A ja stanę w obronie. Jego posty na temat giełdy były popierdolone też, ale
    > widziałem, że zna się na rzeczy. Nie przyszło wam do głowy, że zna się na
    > rzeczy i w temacie polityki?

    > pozdrawiam
    > kc

    Zgadzam się odnośnie giełdy (chyba nawet podobnie gram: średnie, ja
    RSI on MACD, coś tak mi to wychodzi ze szczątkowych informacji)

    ALe w polityce to można mieć przekonania, każda partia z założenia
    chce dobrze. Różne są drogi.
    W życiu nie zagłosuję na PIS, ale to nie jest powód, żeby na przykład
    zbluzgać Ciebie, jako zwolennika tej formacji. Mamy demokracje,
    wolność, wolny wybór.
    W sporej części postów Charliego (plus radykalne skrzydło maniana)
    dostrzegam SZALEŃSTWO.

  • 13. Data: 2010-06-03 20:55:16
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    macieks <m...@g...com> napisał(a):

    > W =BFyciu nie zag=B3osuj=EA na PIS, ale to nie jest pow=F3d, =BFeby na
    przy=
    > k=B3ad
    > zbluzga=E6 Ciebie, jako zwolennika tej formacji.

    Nie jestem zwolenikiem tej formacji. Formacja, której byłbym zwolennikiem
    jeszcze nie powstała :).

    Wierzę, że powstanie, bo chcę wrócić do domu.

    pozdrawiam
    kc

  • 14. Data: 2010-06-03 21:08:58
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 3 Cze, 22:21, Mroziu <m...@h...pl> wrote:

    > Nie, nie przyszło. To jest grupa o naszej giełdzie, a nie o polityce.
    >
    > A przez dziesiątki zakładanych tematów, postów o tematyce giełdowej na
    > tej grupie jak na lekarstwo. W przeciągu ostatniego miesiąca, tylko 1
    > był naprawdę ciekawy i na poziomie.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Mroziu

    ale masz jakis problem z giełdą ?

    ja nie mam, pieniądze zarabiaja się

    ps. w tej chwili nie mam sztuki na wgpw

    jedynie long na ndf usdpln

  • 15. Data: 2010-06-03 21:12:14
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 3 Cze, 22:47, macieks <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > wolność, wolny wybór.
    > W sporej części postów Charliego (plus radykalne skrzydło maniana)

    nie jestem Kolegą maniana

    ale podziwiam go

    w szczególności gdy oswiadczył że na pieszo pójdzie głosować

    bravo

    Polak i patriota

  • 16. Data: 2010-06-03 21:13:47
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    macieks wrote:

    > ALe w polityce to można mieć przekonania, każda partia z założenia
    > chce dobrze. Różne są drogi.

    Błąd w założeniach i to ogromy. Celem każdej partii jest zdobycie władzy
    i utrzymanie się przy niej jak najdłużej. Koszty nie grają roli.
    Rachunek i tak zapłacą prawie wszyscy obywatele.

    Mroziu

  • 17. Data: 2010-06-03 22:25:49
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 3 Cze, 13:12, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:
    > Czemu popierdoleńcy typu czarlidelta spełniają się politycznie akurat tutaj?
    > Czy to nie tak, że w realu już nikt ich nie słucha i muszą śmiecić tutaj?
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatnahttp://www.janwer.com/
    > Nasza siechttp://www.fredry.net/

    jasio,

    na dobranoc, dobry wieczór.....

    masz bajeczkę z obrazków

    to twoja liga

    twoi IDOLE

    http://www.google.pl/images?hl=pl&source=imghp&q=pal
    ikot+penis+komorowski&gbv=2&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rf
    ai=

    a tarez idę rzygnąć, na nich i na ciebie

  • 18. Data: 2010-06-03 22:50:04
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    kc pisze:

    > tutaj?
    >>

    > A ja stanę w obronie. Jego posty na temat giełdy były popierdolone też, ale
    > widziałem, że zna się na rzeczy. Nie przyszło wam do głowy, że zna się na
    > rzeczy i w temacie polityki?
    >
    > Tyle tylko, że ja, z moimi poglądami też jestem dla was pojebany. Może tak
    > jest, że ktoś kto zna się na giełdzie jest pojebany?
    >
    > A na czym zna się PO? Co dobrego wynikło z jej rządów? Dewaluacja złotego od
    > początku jej rządów i kraj w ruinie.
    >
    > pozdrawiam
    > kc

    problem nie jest z pogladami - problem jest w sposobie ich prezentacji.
    popatrz ile tych politycznych glupot napierdolil Charli Delta na grupie...

    do nas dotarlo za pierwszym razem ze wg niego ta cala katastrofa to
    zamach i chocby byly bezposrednie dowody ze to katastrofa to i tak jemu
    i jemu podobnym "nikt nie wmówi że czarne jest czarne a białe jest białe"

    prezydent polski niestety byl "maly leszek" i na arenie miedzynarodowej
    malo sie liczyl, nastepnych wyborow by nie wygral - ruskie nie mieli
    zadnego interesu by w obecnej sytuacji przeprowadzic zamach.

    to jest taka sama sytucja jakby do usa mial poleciec prezydent iranu.
    najchetniej poslali by go do diabla ale tego nie zrobia, bo wiedza jakie
    moga byc tego konsekwencje.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 19. Data: 2010-06-03 23:02:02
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > ps. w tej chwili nie mam sztuki na wgpw
    >
    > jedynie long na ndf usdpln

    No to jak Charli - na jakim poziomie prorokujesz dołek na EUR/USD ?.
    (A moze dołek już był ?.)

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 20. Data: 2010-06-04 00:28:04
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    > Czemu popierdoleńcy typu xxl spełniają się politycznie akurat tutaj?

    to idź stad jasiu, bedzie jednego mniej