  • 11. Data: 2008-01-14 18:39:09
    Temat: Re: Polbank 5,5% na KO
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Eneuel Leszek napisał(a):
    > Wolałbym wypowiedź kogoś, kto to zagadnienie zna.

    To poczytaj sobie zasady tych gwarancji. Ja tam nie mam konta, wiec sie
    tym nie interesuje.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2008-01-14 18:44:44
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Eneuel Leszek napisał(a):
    > Czyli lepiej kupić VolksWagena? Musi być Diesel i automat. :)

    Kup co chcesz. Ja automatow nie lubie. Polecam Audi A3 2.0 TDI (albo
    1.9). Malo pali, dobrze jezdzi.

    > Aż 95%? Czyli podatki powinny wpływać do Fiskusa, bo ponoć tylko bogaci nie płacą.
    :)

    Poczytaj statystki. Cos kolo tego.

    > Polacy pojechali do Iraku, ale Polska niekoniecznie coś z tego ma.
    > Niby słusznie: nie pokładajcie ufności w przemocy, ani się łudźcie
    > na próżno rabunkiem. ;)

    Do Iraku pojechalismy wylacznie dla celow politycznych. Oczywiscie mozna
    bylo na tym zyskac ekonomicznie ale jakos wyszlo tak jak zawsze.

    > Siedem lat temu popadłem znienacka w tarapaty a sześć lat temu dosłownie
    głodowałem.

    Shit happens.

    > Teraz uważam, że w normalnym :) kraju oszczędzanie nie jest konieczne. :)
    > Problem w tym, że trudno mi polską rzeczywistość zaliczyć do normalnych. :)

    Oczywiscie, ze lepiej miec oszczednosci niz ich nie miec. Tym niemniej
    od biedy mozna miec w rezerwie jakis spory limit na KK albo kredyt
    odnawialny tak aby na wypadek jakichs perturbacji z glodu nie umrzec. I
    tez da sie zyc.

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2008-01-14 18:58:22
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Mithos" fmga8e$1qo$...@n...onet.pl

    > To poczytaj sobie zasady tych gwarancji. Ja tam nie mam konta, wiec sie tym nie
    interesuje.

    Interesuje mnie sytuacja prawna w Polsce, nie zaś stanowisko banku.

    Bank może na przykład obiecać, że w razie swojej plajty wypłaci każdemu
    klientowi tysiąc procent kapitału tegoż klienta, ale i co z tego, skoro
    nic z tego nie wyjdzie, bo bank splajtuje i nie będzie miał czym płacić?

    W razie plajty banku powinności przejąć powinien stosowny fundusz,
    czyli ubezpieczyciel, który zazwyczaj nie plajtuje wraz z bankiem.

    Interesuje mnie raczej to, jak nasze prawo potraktowałoby w razie
    czego greckie (czy w ogóle niepolskie) gwarancje tego typu.

    Bank nie ukrywa się pokątnie, więc imho jest znany polskim władzom
    a te chyba mają/sprawują jakiś nadzór nad bankami. No i interesuje
    mnie zdanie tych, którzy znają temat niepolskich gwarancji. Dobrze
    by było, gdyby to zdanie czymś (jakimiś *** aktami ;) prawnymi) poparli. :)

    --
    ____
    | |__| 665 363935 _[##] ~~~_@_
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

    *** Oby akty były ładne, bo brzydkie to IMO pornografia...

  • 14. Data: 2008-01-14 19:14:14
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Mithos" fmgaj3$3ib$...@n...onet.pl

    > Kup co chcesz.

    Chcę Bugatti. Powołam się na Twoje pozwolenie, może mi sprzedadzą,
    choć nie mam pieniędzy na taki samochód. ;)

    >Ja automatow nie lubie.

    A ja lubię.

    > Polecam Audi A3 2.0 TDI (albo 1.9). Malo pali, dobrze jezdzi.

    Ile pali i jak jeździ?

    płacą. :)

    > Poczytaj statystki. Cos kolo tego.

    Pewnie dlatego, że bogaci udają biednych. :)

    > Do Iraku pojechalismy wylacznie dla celow politycznych. Oczywiscie mozna
    > bylo na tym zyskac ekonomicznie ale jakos wyszlo tak jak zawsze.

    Ponoć Hamerykanie mają teraz monopol na kontrakty -- tylko ich firmy mają odbudowywać
    Iraq. :)

    głodowałem.

    > Shit happens.

    > Oczywiscie, ze lepiej miec oszczednosci niz ich nie miec.

    Zwłaszcza wówczas, gdy się głoduje a religijność nakazuje dawanie
    tym, którzy mają i zabieranie tym, którzy nie mają. BTW -- ciekawe,
    jak długo utrzyma się taka religijność, :) która nakazuje dobijanie słabych. :)

    > Tym niemniej od biedy mozna miec w rezerwie jakis spory limit na KK albo
    > kredyt odnawialny tak aby na wypadek jakichs perturbacji z glodu nie umrzec.

    > I tez da sie zyc.

    Ja w tym kraju chyba już nigdy nie wezmę kredytu. :)
    To znaczy wziąć może i wezmę, ale będę miał stale nadmiar
    gotówki, którym będę mógł spłacić taki kredyt w mgnieniu oka. :)

    Na przykład ,,bezpłatny'' kredyt 50/50 na samochód :) lub ,,bezpłatną'' kartę
    kredytową.

    --
    ____

  • 15. Data: 2008-01-14 19:20:36
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    tu http://www.polbankefg.pl/p4_2_1_4.html napisali: przelewy przez bankowość
    internetową Polbank24 - 0 zł, a w tabeli opłat i prowizji jest 4 zł, to jak
    to jest? jak zwykle nikt nie sprawdza co napisał... a Pani w szkole mówiła,
    przed oddaniem dyktanda sprawdź 2 razy...

  • 16. Data: 2008-01-14 19:31:22
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Zephyr" fmgcm5$b6n$...@n...onet.pl

> [...]
    > to jest? jak zwykle nikt nie sprawdza co napisał... a Pani w szkole mówiła,
    > przed oddaniem dyktanda sprawdź 2 razy...

    IMO jest tak:

    -- z gotówkowego w Polskę jest za free
    -- z oszczędzającego w Polskę jest za 4 złote
    -- z gotówkowego na oszczędzające i z oszczędzającego na
    gotówkowe jest za free i zazwyczaj są realizowane od ręki

    Mnie to odpowiada. Jeśli na gotówkowym nie mam zera, to znaczy,
    że coś jest źle. (na przykład wrócił przelew)

    --
    ____

  • 17. Data: 2008-01-14 19:35:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Eneuel Leszek napisał(a):
    > Interesuje mnie raczej to, jak nasze prawo potraktowałoby w razie
    > czego greckie (czy w ogóle niepolskie) gwarancje tego typu.

    A czy to nie jest Grecki bank, z filia w PL ?

    No ale dosyc gdybania.

    Poczytalbym o tym jutro ale watpie zebym mial na to czas, wiec nie
    obiecuje ze sie cos dowiem.

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2008-01-14 19:44:26
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Mithos" fmgdhq$db5$...@n...onet.pl

    > A czy to nie jest Grecki bank, z filia w PL ?

    Chyba grecki Eurobank z polską nazwą Polbank.
    W każdym razie tu jest polskie prawo a nie
    wydaje się mi, aby ten bank był tu nielegalnie.

    Na przykład tu http://www.bankier.pl/narzedzia/pf/dostawcy/?dostawc
    a_id=6948 jest coś o tym banku.

    --
    ____

  • 19. Data: 2008-01-14 20:14:24
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> wrote in message

    > "Mithos" fmgdhq$db5$...@n...onet.pl

    > Chyba grecki Eurobank z polską nazwą Polbank.
    > W każdym razie tu jest polskie prawo a nie
    > wydaje się mi, aby ten bank był tu nielegalnie.

    bank jest grecki i dziala na zasadzie transgranicznej, w razie upadlosci
    podlega pod grecki fundusz gwarancyjny.

  • 20. Data: 2008-01-14 20:20:23
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Krzysztof" fmgfr8$mgi$...@n...onet.pl

    > bank jest grecki i dziala na zasadzie transgranicznej, w razie upadlosci
    > podlega pod grecki fundusz gwarancyjny.

    No tak, ale co z tego wynika dla polskich klientów w Polsce?

    --
    ____