  • 41. Data: 2008-01-16 11:13:12
    Temat: Re: Polbank 5,5% na KO
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "ls" fmk8sj$7bd$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Coz, TOiP zmienna jest...
    > Dlatego warto cyklicznie do niej zagladac.

    Z jaką częstotliwością?

    W banku obiecano, że o niekorzystnych
    zmianach będą informowali pisemnie z wyprzedzeniem.

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

  • 42. Data: 2008-01-16 11:36:49
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Krzysztof" fmjfbm$4ft$...@n...onet.pl

    > jak napisalem wczesniej podlega pod grecki fundusz gwarancyjny. W razie
    > upadlosci polski BFG nie ma nic wspolnego z tym bankiem i nie bedzie nic
    > wyplacal.

    Hameryki tu nie odkrywasz.

    Jeśli ktoś ma samochód ubezpieczony w Warcie i spowoduje wypadek, to
    PZU nie wypłaci odszkodowania, jednak poszkodowany swoje odbierze.

    > Nalezy poczytac sobie jakie sa gwaracje tego funduszu w Grecji, a jak
    > wygladalaby wyplata srodkow z tego funduszu to ja nie wiem, moze trzeba
    > byloby jezdzic do Grecji, itp. Ja tam Grekom nie ufam i nie wiem jak dziala
    > ich ten fundusz i czy ma srodki na wyplaty w razie upadlosci, ale kazdy ma
    > wlasne zdanie i moze wybierac.

    Czyli na ten temat nic nie wiesz. (podobnie jak ja, ale ja wiem o tym,
    że nic nie wiem, a Tobie chyba się wydaje, że jednak coś wiesz)

    -=-

    A może jest tutaj ktoś, kto cokolwiek na ten temat wie.

    --
    ____

  • 43. Data: 2008-01-17 08:30:13
    Od: Lodowka1 <l...@o...eu>

    On 14 Sty, 18:00, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > A inflacja ile wynosi ? I chodzi mi o ta realna (paliwo, jedzenie), a
    > nie statysyczna.

    Jeśli chodzi o paliwo na stacjach to jest taniej niż rok temu,
    przynajmniej ON, z benzyną to nie wiem. Nie piszę o cenie ropy na
    rynku tylko o cenie na stacjach.

  • 44. Data: 2008-01-17 10:38:59
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Lodowka1" 0...@i...goo
    glegroups.com

> [...]

    : Jeśli chodzi o paliwo na stacjach to jest taniej niż rok temu,
    : przynajmniej ON, z benzyną to nie wiem. Nie piszę o cenie ropy na

    Wg Ciebie ile teraz kosztuje ON i ile kosztował przed rokiem?

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 45. Data: 2008-01-17 13:51:57
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 15 Sty, 12:37, "Eneuel Leszek"

    > Punkt 6.1 mówi o minimalnej kwocie, która musi być zgłoszona na 3 dni przed
    wypłatą.

    > Punkt 6.2 mówi o tym, co wówczas, gdy zgłoszonej gotówki nie odbierze się.
    >
    > Innych o wypłatach nie ma.

    Zgłosić trzeba na 3 dni robocze przed wypłatą.
    No to teraz zastanówmy się dokładniej: jak policzyć te trzy dni
    "przed"? Ano, chyba zgodnie z KC, czyli termin (dla banku, na
    przygotowanie kasy) upływa wraz z końcem 3 dnia roboczego (nie licząc
    dnia zgłoszenia). Innymi słowy: przez te trzy dni bank może dopiero
    gromadzić kasy, nie musi jej jeszcze mieć.
    No to przychodzimy 4-ego dnia, a tu zonk: jeśli nie wypłaci się w
    ciągu 3 dni od zgłoszenia - dowalają karę 50 zł. A tu trzy dni minęły
    wczoraj...

    A z innej beczki: czy zawierając umowę z nimi też zgadzamy się na
    podleganie rygorom BTE?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 46. Data: 2008-01-17 23:54:56
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Lodowka1 pisze:

    > Jeśli chodzi o paliwo na stacjach to jest taniej niż rok temu,
    > przynajmniej ON, z benzyną to nie wiem. Nie piszę o cenie ropy na
    > rynku tylko o cenie na stacjach.

    Polemizowałbym...
    http://mrc.tychy.pl/ceny.paliw/?okres=o365&slowo=&wy
    kres=duzy