  • 31. Data: 2008-01-15 07:08:16
    Temat: Re: Polbank 5,5% na KO
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik Eneuel Leszek napisal(a):
    > ... W TOiP nie ma (nie było) mowy o cenie wypłat
    > gotówkowych. (na szczęście wypłaca się za darmo)

    Hmmm, TOiP, pkt. "6.1 Wypłata gotowki w placowce - bez oplat"
    No comment ;)
    --
    pozdr.
    ls

  • 32. Data: 2008-01-15 08:22:04
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    Użytkownik "ls" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A pani w szkole nie mowila nic o uwaznym czytaniu? ;)
    > Podpowiedz: Twoj link dotyczy rachunku "gotowkowego", a w TOiP 4zl oplaty
    > za przelew zewnętrzny przez internet - "oszczednosciowego".
    > pozdr.
    > ls

    ok, tylko dlaczego podpięli ta tabelkę do oferty konta oszczednościowego?

  • 33. Data: 2008-01-15 08:32:10
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik Zephyr napisal(a):
    > ok, tylko dlaczego podpięli ta tabelkę do oferty konta
    > oszczednościowego?

    Dobre pytanie ;)
    Ktoz pozna krete sciezki, ktorymi podazaja lotne mysli webmastera?
    Tak, czy siak, lepiej przejrzec TOiP, tam sa raczej w miare przejrzyste
    informacje.
    --
    pozdr.
    ls

  • 34. Data: 2008-01-15 11:17:01
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Jan Strybyszewski" fmhitl$u72$...@n...onet.pl

    > Jesli idzie o BFG to chyba MUSI.

    Musi działać legalnie nie udzielając gwarancji na depozyty?

    czy

    Musi udzielić gwarancji?

    czy

    Jeszcze jakoś inaczej?

    --
    ____
    |____| moj"eneuel@@@gmail.com"

  • 35. Data: 2008-01-15 11:37:04
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "ls" fmhlnr$tsl$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Hmmm, TOiP, pkt. "6.1 Wypłata gotowki w placowce - bez oplat"
    > No comment ;)

    Teraz być może jest, ale nie było, gdy zakładałem konto. I mam to wydrukowane.
    Punkt 6.1 mówi o minimalnej kwocie, która musi być zgłoszona na 3 dni przed wypłatą.

    Punkt 6.2 mówi o tym, co wówczas, gdy zgłoszonej gotówki nie odbierze się.

    Innych o wypłatach nie ma.

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

  • 36. Data: 2008-01-15 19:34:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > W razie czego ;) -- dopłacisz. :)

    Nigdy :)

    > A jak ma się jeździć? Statycznie? Jeżdżę automatem od jesieni 1993 roku.
    > Tyle tylko, że wysokociśnieniowym, czyli ponoć niezniszczalnym. Dzisiejsze
    > skrzynie są ponoć delikatne. Inna sprawa, że i zamierzam teraz jeździć
    > delikatniej niż jeździłem kiedyś. :) No i nie zamierzam nikogo wozić. :)
    > (chyba, że sporadycznie wybrane osoby)

    Ja niestety dosyc czesto jezdze z kims (tzn. z jedna osoba). A delikatna
    jazda to nie dla mnie.

    > Mercedes w trasie, przy powolnej jeździe (90 km/h)
    > spali nie mniej niż 6 l oleju napędowego na 100 km. :)

    Jak mozna na trasie jechac 90km/h ? :)

    > A Ford z małym silnikiem (1.6 l) ponoć po trasie potrafi mniej niż 4 l na 100 km.
    > Ale być może będę musiał kupić z większym silnikiem. Dla mnie 1.6 l starczy w
    zupełności.

    Nawet 1.4 HDI nie pali 4 l.

    > BTW dynamiki... Chyba zależy ona od silnika, nie od skrzyni. :)

    Raczej od kierowcy :)

    > Importujemy z Zachodu wszystko to, co jest najgorsze, dlaczego więc
    > mielibyśmy importować stamtąd dobre obyczaje? :) Historia Zachodniej
    > Europy to historia ciągłych wojen i wojenek, nierzadko domowych
    > i ?zazwyczaj? religijnych... Polacy raczej wojen zaczepnych nie
    > prowadzili. Zwykle bronili się przed sąsiadami. Natomiast Zachód
    > Europy stale wszczynał wojny zaborcze. Walczono pomiędzy sobą,
    > walczono z muzułmanami, wypędzano żydów, palono niewiernych...

    Coz ja mialem kiedys okazje mieszkac w tzw. Niderlandach. Wrazenia mam
    takie same jak osoby, ktore mieszkaly w dowolnym innym kraju z tzw.
    starej UE. Mentlanosciowo jest to inny swiat. Po prostu. O innych
    rzeczach sie nie wypowiadam, bo to kwestia gustu, ale mentalnosc w PL
    jest zenujaca.

    > Dorastałem w nienawiści do czerwonych. Tak mnie wychowywano w podstawówce,
    > tak w ogólniaku, tak na studiach (których nie ukończyłem) i tak mnie uczyła
    > rodzina ojca od kiedy tylko pamiętam. Byłem pewny tego, że po upadku komuny,
    > w czym miał dopomóc tak zwany Kościół, będzie piękna Polska i spokojne życie:

    Ja tzw. komune to znam z opowiesci. Jak upadala komuna to ja chyba do
    postawowki zaczynalem uczesczac.

    > Od kiedy religijność jest źródłem zysku (a u nas jest) Boga w niej nie ma. :)

    No wlasnie. I co to ma wspolnego z wiara ?

    > Sygma daje zupełnie ,,bezpłatne'' ;) karty kredytowe. :) Pobiera jedynie ;)
    > za ubezpieczenie. **Nieobowiązkowe** ubezpieczenie.

    Ale niektorzy lubia placic. Moi rodzice maja karty w Citi i pomimo, ze
    im mowilem ze maja zadzwonic i powiedziec ze rezygnuja (aby ich
    zwolniono z oplaty rocznej) to oni tego nie zrobia, bo im sie nie chce.
    Ich wola, ich pieniadze :)

    Duzo wycialem, bo to troche nie na temat :)

    --
    Mithos

  • 37. Data: 2008-01-15 19:36:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jan Strybyszewski napisał(a):
    > Nie wiem jak teraz w UE ale do tej pory bank musial byc zarejstrowany w
    > Polsce jako podmiot prawny i miec zgode nadzoru

    No wlasnie niedawno sie to zmienilo.

    --
    Mithos

  • 38. Data: 2008-01-15 21:37:07
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Mithos" fmj1sn$n3p$...@n...onet.pl

    > Nigdy :)

    Hm... To przynajmniej poprzyj mój wniosek
    o dofinansowanie -- w Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska. ;)
    Chyba rozumiesz, że o środowisko należy dbać!!!

    > Ja niestety dosyc czesto jezdze z kims (tzn. z jedna osoba). A delikatna
    > jazda to nie dla mnie.

    No to Ci powiem, że Mercedes 190D z automatyczną skrzynią biegów
    szybciej przyspiesza niż taki samochód ze zwykłą skrzynią biegów.

    > Jak mozna na trasie jechac 90km/h ? :)

    Nie wiem. ;) Ale przy 160 km/h dosłownie widać poruszanie się wskazówki
    ,,zegarka'' pokazującego ilość paliwa. :) Podejrzewam, że pełny zbiornik
    (55 litrów) starcza na 2 godziny jazdy z taką szybkoscią. :)

    Dla mnie dobrą jest szybkość pomiędzy 120 km/h i 140 km/h.
    Przy mniejszej niż 120 km/h jestem niespokojny. Taka jazda po prostu męczy.

    zupełności.

    > Nawet 1.4 HDI nie pali 4 l.

    Trudno mi z tym dyskutować.

    > Raczej od kierowcy :)

    To spróbuj ,,dynamiki'' w samochodzie, który waży 1500 kg i ma moc 15 KM. ;)

> [...]
    > starej UE. Mentlanosciowo jest to inny swiat. Po prostu. O innych
    > rzeczach sie nie wypowiadam, bo to kwestia gustu, ale mentalnosc w PL

    Bo importujemy to, co najgorsze i do tego produkujemy zło rodzime. :)
    Nie twierdzę, że tam jest źle, ale ze importujemy to, co jest tam
    najgorsze. Filtrujemy -- dobro zostwiamy, a zło bierzemy. :)

    > Ja tzw. komune to znam z opowiesci. Jak upadala komuna to ja chyba do
    > postawowki zaczynalem uczesczac.

    Komuna upadała wielokrotnie -- etapami.

    > No wlasnie. I co to ma wspolnego z wiara ?

    Wiarą w szmal? ;) Czy wiarą w boga, zwanego szmalem? ;)

    > Ale niektorzy lubia placic. Moi rodzice maja karty w Citi i pomimo, ze
    > im mowilem ze maja zadzwonic i powiedziec ze rezygnuja (aby ich
    > zwolniono z oplaty rocznej) to oni tego nie zrobia, bo im sie nie chce.

    Aha...

    > Ich wola, ich pieniadze :)

    Czasami aż boli serce, choć przecież ktoś płacić musi, aby ktoś inny nie płacił. ;)

    > Duzo wycialem, bo to troche nie na temat :)

    Trochę. :)

    --
    ____
    | |__| 665 363935 _[##] ~~~_@_
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

    Postscriptum: W Fordzie ma być ta sama automatyczna skrzynia biegów, która jest w
    Volkswagenie.

  • 39. Data: 2008-01-15 23:24:31
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> wrote in message

    > Musi działać legalnie nie udzielając gwarancji na depozyty?
    >
    > czy
    >
    > Musi udzielić gwarancji?
    >
    > czy
    >
    > Jeszcze jakoś inaczej?

    jak napisalem wczesniej podlega pod grecki fundusz gwarancyjny. W razie
    upadlosci polski BFG nie ma nic wspolnego z tym bankiem i nie bedzie nic
    wyplacal. Nalezy poczytac sobie jakie sa gwaracje tego funduszu w Grecji, a
    jak wygladalaby wyplata srodkow z tego funduszu to ja nie wiem, moze trzeba
    byloby jezdzic do Grecji, itp. Ja tam Grekom nie ufam i nie wiem jak dziala
    ich ten fundusz i czy ma srodki na wyplaty w razie upadlosci, ale kazdy ma
    wlasne zdanie i moze wybierac.

  • 40. Data: 2008-01-16 06:47:22
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

> [...]
    > zgłoszona na 3 dni przed wypłatą. Punkt 6.2 mówi o tym, co wówczas,
    > gdy zgłoszonej gotówki nie odbierze się. Innych o wypłatach nie ma.

    Coz, TOiP zmienna jest...
    Dlatego warto cyklicznie do niej zagladac.
    --
    pozdr.
    ls