eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank KK - zwrot zakupu kartąPolbank KK - zwrot zakupu kartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Polbank KK - zwrot zakupu kartą
    Date: Fri, 31 Jul 2009 06:43:44 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 14
    Message-ID: <h4u3r0$3vu$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1249022624 4094 172.20.26.240 (31 Jul 2009 06:43:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 31 Jul 2009 06:43:44 +0000 (UTC)
    X-User: sinus1
    X-Forwarded-For: 83.238.237.139
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:495736
    [ ukryj nagłówki ]

    Płaciłem kartą przez internet za bilet autobusowy. Później bilet anulowałem i
    przewoźnik zrobił zwrot na rachunek karty. Jednak zwrot taki do mnie nie
    dotarł, mimo że to już ponad miesiąc. Na wyciągu tego nie ma, infolinia
    twierdzi że nic nie przyszło z powrotem. Przewoźnik zarzeka się że taki zwrot
    zrobił, nawet wysłał mi screeny z ich systemu że to "przeszło". Jak dalej
    działać? Reklamować transakcję? A może Polbankowa KK nie przyjmuje zwrotów
    (wszyscy wiemy że w tym banku wszystko jest możliwe)?

    --
    Sinus


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1