    From: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Polbank] Oferta limitu, za free do momentu aktywowania
    Date: Fri, 31 Dec 2010 01:32:54 +0000 (UTC)

    Czołem Grupowiczom,
    Zadzwonił do mnie jakiś zawodnik z Polbanku informując o przyznanej mi linii
    kredytowej w koncie, o którą notabene nie wnioskowałem.
    I niby nic specjalnego, ale w porównaniu do innych kredytów wciskanych przez
    różne banki, konstrukcja tego pomysłu wydała mi się ciekawa. Deklaratywnie
    jest to forma nagrody za waleczne korzystanie z KK. Bank sam przyznał limit,
    na który podpisuje się jakąś umowę, ale nie ma obowiązku, ani istotnych
    ograniczeń czasowych na jego aktywowanie. Limit podobno może być uruchomiony
    w przyznanej wysokości, w dowolnym momencie i do momentu aktywowania
    produktu klient nie ponosi żadnych kosztów.
    Komuś Grupowiczów coś podobnego Polbank proponował?
    Niestety nie udało mi się wynegocjować przesłania mi wzoru umowy tego
    produktu na maila, zanim pofatygują kuriera, więc jej od razu nie podpiszę.
    Macie jakieś doświadczenia, albo wzór umowy do tego czegoś?

    Miłego dnia
    Tomek