  • 11. Data: 2009-02-15 23:50:23
    Temat: Re: Polbank czy eurobank?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Erazmus" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:be21e867-52e4-4d61-a096-7b12112130ba@j1g2000yqi
    .googlegroups.com...
    On 15 Lut, 20:08, Norbert <n...@M...com> wrote:

    > Jak szukasz banku z beznadziejną bankowością elektroniczną działająca
    > tylko pod IE i brakiem możliwości załatwienia jakiekolwiek reklamacji
    > to polecam Polbank :)

    z powodzeniem używam na operze, był wątek na grupie

  • 12. Data: 2009-02-16 06:16:57
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 16 Lut, 00:50, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Jacek Erazmus" <j...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:be21e867-52e4-4d61-a096-7b12112130ba@
    j1g2000yqi.googlegroups.com...

    > z powodzeniem używam na operze, był wątek na grupie

    Ja

  • 13. Data: 2009-02-16 08:39:20
    Od: k...@o...pl

    On 16 Lut, 00:50, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > z powodzeniem używam na operze, był wątek na grupie
    hm..postaram się zainstalować operę pod wine na linuxie, może pójdzie
    lepiej niż z IE bo ten się wiesza mi na koniec:)

  • 14. Data: 2009-02-16 08:52:09
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 16 lut 2009 o 09:39 GMT, k...@o...pl napisał(a):

    > hm..postaram się zainstalować operę pod wine na linuxie, może pójdzie
    > lepiej niż z IE bo ten się wiesza mi na koniec:)

    Opere na wine? a po co? nie prosciej po prostu zainstalowac opere?

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Most people deserve each other. ]
    [ Ekg: #3781111 ][ -- Shirley ]

  • 15. Data: 2009-02-16 09:17:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Lut, 23:23, Radek Wroclawski <r...@n...pl> wrote:
    > Jacek Erazmus pisze:> Jak szukasz banku z beznadziejną bankowością elektroniczną
    działająca

    > Jak szukasz banku dla emerytów, gdzie ujrzeć bankomat-wpłatomat jest
    > ciężko to polecam eurobank ;-) Z resztą po co emerytowi wpłatomat...

    A po co wplatomat, jak bezplatnie mozna wplacac i wyplacac w placowce?

  • 16. Data: 2009-02-16 11:41:02
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > hm..postaram się zainstalować operę pod wine na linuxie, może pójdzie
    > lepiej niż z IE bo ten się wiesza mi na koniec:)

    ja na windzie, nie wiem jak będzie na linux

  • 17. Data: 2009-02-16 12:41:46
    Od: k...@o...pl

    On 16 Lut, 09:52, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Opere na wine? a po co? nie prosciej po prostu zainstalowac opere?

    Jeśli zainstaluję certyfikat Polbanku na operze pod linuxem to
    prościej:)
    (W sumie nie sprawdzałem czy się da)

  • 18. Data: 2009-02-16 13:01:59
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    > Jeśli zainstaluję certyfikat Polbanku na operze pod linuxem to
    > prościej:)
    > (W sumie nie sprawdzałem czy się da)

    instalować certyfikatu nie próbowałem
    używałem już zainstalowanego w IE

  • 19. Data: 2009-02-16 14:10:24
    Od: k...@o...pl

    On 16 Lut, 14:01, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > instalować certyfikatu nie próbowałem
    > używałem już zainstalowanego w IE
    no i właśnie dlatego pod wine, bo IE mam na linuxie pod wine i tak
    zainstalowałem certyfikat.

    (mam=miałem normalnie pod windosem, ale ten się na zepsuł a nie chce
    mi się na razie go naprawiać ani reinstalować, a jako, że na kompie
    jest jeszcze linux i działa to testuję..)

  • 20. Data: 2009-02-16 15:48:13
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 16 Lut, 10:17, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > A po co wplatomat, jak bezplatnie mozna wplacac i wyplacac w placowce?

    Wpłatomaty też wprowadzają , ja widziałem taki w placówce Eurobanku we
    Wroclawiu w galerii handlowej Pasaż Grunwaldzki ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus