  • Data: 2010-01-11 12:29:34
    Temat: Polbank kk era - klasycznie
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Tknęło mnie, że być może Alior się popsuje i moją jedyną kk trzeba będzie
    gdzieś przenieść, albo się jej pozbyć. Jak się pozbędę, to o czym tu
    pisać na grupie ;) Przenieść, ale gdzie? Wpadła mi do głowy Polbank Era,
    bo można paypass dobrać, a nie powiem, sprawdziłbym w praniu jak to
    działa. Telefon w heyah, no to dzwonie. Wstępny wniosek zaakceptowany
    (karta z limitem 5k albo mniejszym, na tyle na ile bank wyceni moje
    precjoza zarobkowe hłe hłe). Mają oddzwonić i przysłać kuriera z
    papierami. Po jakimś tygodniu, albo lepiej ciszy, sam dzwonię a tu info
    - wniosek odrzucony :) Zaakceptowany i jednocześnie odrzucony, no i zero
    informacji, więc można długo sobie poczekać. Ale może to w sumie i lepiej
    dla mnie i moich nerwów hłe hłe. Jak Alior odpowie, że podpadam pod nową
    TOiP, to może osiągnę stan o jakim myślę, czyli brak kk. Kto wie.

    Xenocide