  • 1. Data: 2008-03-12 18:50:20
    Temat: Polbank kredyt bezpieczny
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Wlasciwie powinien sie nazywac niebezpieczny, jesli ktos planuje go
    wykorzystywac zgodnie z sugestiami z reklamy z gosciem na lezaczku ;)

    Oczekiwanie na Sezam Direct w BPH umilam sobie wynajdowywaniem uslug
    alternatywnych do Srebrnego Sezama . Wlasciwie juz wszystko
    poprzenosilem (ostatnio dogorywajaca KK Silver skutecznie przenioslem
    na elektroniczna zlota rybke mBanku) pozostala tylko sprawa
    posiadanego limitu debetowego w koncie - 2500.
    Nie korzystam ostatnimi laty, a platnosci KK w GP umozliwily mi
    obecnie juz calkiem spokojne planowanie wydatkow i ich splat, ale
    zawsze lepiej miec taka rezerwe na wszelki wypadek.

    Dotychczas pierwszy na celowniku byl mBank z ich 1% oplaty rocznej.
    Przy kwocie takiej jak w srebrnym sezamie byloby to 25 zl, przy czym
    jest to ich kwota minimalna , niezalezna od udzielonego kredytu
    odnawialnego.

    I nagle mnie tknelo - kredyt bezpieczny w Polbanku.
    Przeanalizowalem, zamowilem i mam.
    Se wzialem 10tys - a co mi tam.
    Na czym to polega?

    Nie korzystajac nie place NIC!!!!!
    Mam dostepna rezerwe za ktora w innych bankach musialbym coroku placic
    conajmniej 100 zl. Nie korzystajac.! Tutaj nie ma zadnej prowizji za
    uruchomienie.

    Korzystanie praktycznie takie jak z limitu debetowego - tyle, ze
    trzeba zasilac comiesiac conajmniej kwota minimalna (naturalnie kwota
    minimalna to bzdura i pulapka - ale wiadomo o co chodzi).
    Jesli bylbym zmuszony skorzystac, to place tylko oprocentowanie od
    wykorzystanego limitu - kazda wplata je zmniejsza. Zamieniajac konto
    kredytu na "ROR" i wplacajac na nie cale wynagrodzenie zmniejszamy
    drastycznie kredyt wykorzystany. Wspomagajac sie pewna znana wszystkim
    KK, jestesmy w stanie przykrywac go pieniedzmi calkowicie,
    ograniczajac saldo ujemne do kilku dni w miesiacu. Koszt poza % - 5 zl
    miesiecznie za miesiace z saldem ujemnym.
    Mozliwe, ze wykorzystam te mechanizmy przy prywatnej "konsolidacji"
    dosyc drogiego kredytu ratalnego, ktory posiadam.

    Natomiast pulapki, gdy ktos traktuje to jako kredyt ratalny :
    - kwota minimalna dotyczy kapitalu.+ oplata 5 zl
    - odsetki naliczane sa osobno i dodawane do kwoty minimalnej - tak
    1,5% miesiecznie.
    - odsetki sa splacane najpierw , potem kapital.

    Standard, ale zanim niektorzy sie polapia, to wyjdzie im, ze splacajac
    kwote minimalna czy nieduzo ponad, praktycznie placa wylacznie
    odsetki.

    Osobiscie polecam powyzsze jako alternatywe do drogich w uruchomieniu
    linii debetowych w koncie.

  • 2. Data: 2008-03-19 22:10:41
    Temat: Re: Polbank kredyt bezpieczny
    Od: Kapitan <k...@p...onet.pl>

    > Osobiscie polecam powyzsze jako alternatywe do drogich w uruchomieniu
    > linii debetowych w koncie

    Witam,
    pracujesz w Polbanku ??

  • 3. Data: 2008-03-20 04:06:29
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Mar, 23:10, Kapitan <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Witam,
    > pracujesz w Polbanku ??

    Nie.
    Dziele sie doswiadczeniami :)
    Jakie znalazles slabe pynkty w zastapieniu platnej linii debetowej w
    koncie tym kredytem?