  • 1. Data: 2008-03-12 20:24:29
    Temat: nowy bank w Polsce - rekrutacja
    Od: ":)))" <d...@v...pl>

    Otrzymałem dzisiaj telefon, miła Pani zaproponowała mi spotkanie ws. pracy do
    nowo tworzonego banku. Bank tworzy p. Sobieraj - było o tym jakieś 2 m-ce temu w
    Forbes.
    Czy ktoś z Was był już na rozmowie? jak wrażenia? Jak oferta? Bo przez telefon
    nie chciano mi nic powiedzieć :(

  • 2. Data: 2008-03-12 20:27:16
    Temat: Re: nowy bank w Polsce - rekrutacja
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]

    > temu w
    > Forbes.
    > Czy ktoś z Was był już na rozmowie? jak wrażenia? Jak oferta? Bo przez

    idz na rozmowe, a pozniej napisz jak bylo ;-)

  • 3. Data: 2008-03-12 20:31:14
    Od: ":)))" <d...@v...pl>

    > idz na rozmowe, a pozniej napisz jak bylo ;-)

    no właśnie nie lubię iść w ciemno, nie znam banku, nie znam oferty i chciałbym
    się czegoś dowiedzieć przed rozmową :)

  • 4. Data: 2008-03-12 21:06:03
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > no właśnie nie lubię iść w ciemno, nie znam banku, nie znam oferty i
    > chciałbym
    > się czegoś dowiedzieć przed rozmową :)

    Bo banku i oferty jeszcze nie ma. Dają ponoć 40% kasy więcej

    Darek

  • 5. Data: 2008-03-12 21:26:33

    > Bo banku i oferty jeszcze nie ma. Dają ponoć 40% kasy więcej

    Nazwa nie jest jeszcze ogłoszona, ale skoro rozpoczęli rekrutację pracowników to
    chyba muszą już mieć choćby zarys oferty ;) O dawaniu 30-40% więcej kasy
    przeczytałem w Forbes, kasa podobno ma w dużej mierze zależeć od dochodowości
    pozyskanych klientów - czyli nie liczy się realizacja planu, lecz
    uzyskanie/pozyskanie odpowiednio wysokiej dochodowości na kliencie. Czyli im
    bardziej wydojony klient tym lepiej dla pracownika, który go doi, bo to kasa dla
    niego ;)