  • 1. Data: 2011-05-04 17:40:35
    Temat: Polbank problem z przelewami
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Zleciłem wczoraj na dzisiaj kilka przelewów z Polbanku do kilku banków i
    żaden nie dotarł.
    Były to niewielkie kwoty więc raczej nie powinny być zatrzymane przez bank
    tak jak kiedyś, ale wtedy były dużo większe kwoty.

    Czty ktoś też miał dzisiaj takie problemy z Polbankiem, bo jutro mam ważne
    przelewy i nie wiem co teraz robić.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-05-04 18:55:13
    Temat: Re: Polbank problem z przelewami
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    No tak i jeszcze sobie przerwę zrobili

    Szanowni Państwo,
    Bankowość Internetowa Polbank24 jest aktualnie niedostępna z powodu
    prowadzonych prac serwisowych. Proszę spróbować ponownie w ciągu pół
    godziny. Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy.
    Z poważaniem,
    Polbank EFG

  • 3. Data: 2011-05-04 19:28:04
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]

    >prowadzonych prac serwisowych. Proszę spróbować ponownie w ciągu pół
    >godziny. Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy.

    Zablokowałeś im system masą przelewów to naprawiają ;)