  • 1. Data: 2011-05-04 16:01:25
    Temat: Pojemność koszyka zleceń
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Ile zleceń można mieć w koszyku w mBanku ? A w Toyota Banku ?
    Ewentualnie w jakimś innym banku spośród Alior, Meritum, Polbank
    (jeśli mają koszyki) ?

    Jak długo one tam będą trwać ? To jest: czy po jakimś czasie same
    znikną czy też trzeba je skasować ?

    (Pytania kieruję do tych, co jak odpowiadają, to wiedzą z autopsji
    lub czegoś równoważnego.)

    Pozdr.

    witrak()

  • 2. Data: 2011-05-04 16:23:29
    Temat: Re: Pojemność koszyka zleceń
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent witrak() nadaje:
    > Ile zleceń można mieć w koszyku w mBanku ?

    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=520
    Dla eKonta jeden koszyczek mieści 20 operacji - nie było tej informacji
    w linku

  • 3. Data: 2011-05-04 22:17:54
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 04.05.2011 18:01, witrak() wrote:
> [...]
    > znikną czy też trzeba je skasować ?
    >
    > (Pytania kieruję do tych, co jak odpowiadają, to wiedzą z autopsji

    Co prawda o Getin Bank nie pytałeś, ale może przyda się dla potomności.
    Z tego co pamiętam, zmieściłem tam ponad 100 przelewów. Trzeba tylko
    uważać, bo w Firefoksie nie działają przyciski do przejścia na następną
    stronę (każda mieści po 30 operacji).

  • 4. Data: 2011-05-06 10:59:23
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    XYZ wrote:

> [...]
    > tylko uważać, bo w Firefoksie nie działają przyciski do przejścia
    > na następną stronę (każda mieści po 30 operacji).

    Sam uzupełniam, bo dowiedziałem się oficjalnie - w TB pojemność
    koszyka wynosi 25 zleceń.

    witrak()

  • 5. Data: 2011-06-12 22:01:26
    Temat: Re: Limit dzienny liczby zleceń [Było: Pojemność koszyka zleceń]
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    witrak() wrote:

    > Sam uzupełniam, bo dowiedziałem się oficjalnie - w TB pojemność
    > koszyka wynosi 25 zleceń.

    Przy okazji: EuroBank ogranicza liczbę zleceń przelewu możliwych
    do złożenia jednego dnia do 10 z jednego konta.
    Dla ToyotaBank to max 100 jednego dnia, ale informacja ta jes
    niepewna (bo odwołująca się do mojej pamięci - kiedyś dzwoniłem i
    pytałem i chyba mi to właśnie powiedzieli).

    Czy w mBanku jest taki limit ?

    Jak zwykle pytania kieruję do tych, co jak odpowiadają, to wiedzą