  • 1. Data: 2011-05-04 13:04:41
    Temat: [Polbank] Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny limit transakcji
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Chce zrobic przelew z Polbanku a tu info:
    "Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny limit
    transakcji".

    Okazalo sie, ze maja dzienny limit do 5k pln (limit przelewow na zewnatrz
    omg).
    Czy mozna zwiekszyc limit telefonicznie czy musze biegac do ich placowki?

  • 2. Data: 2011-05-04 13:30:26
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 4 May 2011 15:04:41 +0200, Q napisał(a):

    > Okazalo sie, ze maja dzienny limit do 5k pln (limit przelewow na zewnatrz
    > omg).
    > Czy mozna zwiekszyc limit telefonicznie czy musze biegac do ich placowki?

    Witaj w klubie. Możesz zmienić telefonicznie tylko jeśli posiadasz jakiś
    magiczny PIN. Jeśli go nie masz, to zasuwasz do placówki. Oni z kolei
    sprawę zlecają centrali, której się nie spieszy.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2011-05-04 14:08:02
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Witaj w klubie. Możesz zmienić telefonicznie tylko jeśli posiadasz jakiś
    > magiczny PIN. Jeśli go nie masz, to zasuwasz do placówki. Oni z kolei
    > sprawę zlecają centrali, której się nie spieszy.

    Pinu do ichniego serwisu telefonicznego nie mam, bo nie mam karty
    a karty nie mam, bo zmienilem konto z miszczoskiego na kulejące...

    No nic - to lece do banku (jak ja tego nie lubie!), ale zastanawiam sie
    czy moze od razu wyplacic gotowke i poleciec do getinu? :)

  • 4. Data: 2011-05-04 16:57:43
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 4 Maj, 16:08, "Q" <n...@s...pl> wrote:

    > Pinu do ichniego serwisu telefonicznego nie mam, bo nie mam karty
    > a karty nie mam, bo zmienilem konto z miszczoskiego na kulejące...

    Chodzi o telepin :) Zadzwon to Ci przysla poczta.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2011-05-04 20:28:06
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Chodzi o telepin :) Zadzwon to Ci przysla poczta.

    Bedac w ich placowce zima w celu zamkniecia miszczoskiego
    (wraz z karta, ojoj) poprosilem pania o nadanie tego telepinu.
    Pani powiedziala, ze nie moze mi go dac / nie moge go miec, bo nie mam
    karty.

    Tylko nie mowcie, ze pani sie mylila...

  • 6. Data: 2011-05-04 21:42:03
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 4 May 2011 22:28:06 +0200, Q napisał(a):

> [...]
    > (wraz z karta, ojoj) poprosilem pania o nadanie tego telepinu.
    > Pani powiedziala, ze nie moze mi go dac / nie moge go miec, bo nie mam

    Masz to pewne jak w banku ;)

    Ja mam tylko pomagające, PIN podobno do mnie wędruje. Tylko coś
    przywędrować nie może.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2011-05-05 06:54:30
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (wraz z karta, ojoj) poprosilem pania o nadanie tego telepinu.
    > Pani powiedziala, ze nie moze mi go dac / nie moge go miec, bo nie mam

    Miszczoskiego nie mam, kod do telefonu mam, ale to niczego nie dowodzi, bo
    kartę też mam.
    Wydaje mi się, że nigdy w placówce nie dało się zamówić kodu do serwisu
    telefonicznego.
    P.G.

  • 8. Data: 2011-05-05 07:13:31
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > kartę też mam.
    > Wydaje mi się, że nigdy w placówce nie dało się zamówić kodu do serwisu

    Telefonicznie nie wydali - powiedzieli, ze mam isc do placowki po pin,
    no to poszedlem...

  • 9. Data: 2011-05-05 09:53:20
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 5 May 2011 09:13:31 +0200, Q napisał(a):

    > Telefonicznie nie wydali - powiedzieli, ze mam isc do placowki po pin,
    > no to poszedlem...

    A mnie właśnie konsultant telefoniczny podobno zamówił ten pin. Choć może
    miał wyrzuty sumienia po tym, jak Głębokim Westchnieniem skomentowałem
    konieczność zasuwania w podskokach do placówki ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2011-05-08 14:48:44
    Temat: Re: A jednak mialem racje :)
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > A mnie właśnie konsultant telefoniczny podobno zamówił ten pin. Choć może
    > miał wyrzuty sumienia po tym, jak Głębokim Westchnieniem skomentowałem
    > konieczność zasuwania w podskokach do placówki ;)

    Dostalem odpowiedzi na nurtujace mnie pytania "na pismie":

    1. Jak uzyskać kod dostępu do serwisu telefonicznego Polbanku?

    Szanowny Panie, Uprzejmie informuję, że pin do Bankowowści Telefonicznej
    Polbank 24 można zamówić podczas kontaktu telefonicznego z infolinia banku,
    warunkiem zamówienia kodu jest posiadanie przez klienta aktywanej karty w
    Polbanku. Posiadanie pinu nie umżliwi jedna telefonicznego zwiększenia
    limitów na przelewy zlecane poprzez bankowość internetową. W razie
    dodatkowych pytań, jesteśmy do Pana dyspozycji pod numerem telefonu 0 801
    822 822 lub 22 3 822 822. Łącząc wyrazy szacunku, Dominika Lesiak
    Specjalista Departament Telefonicznej Obsługi Klienta Polbank EFG

    2. Jak zwiększyć globalny limit transakcji?

    Szanowny Panie, Uprzejmie informuję, że standartowe limity dobowe na
    przelewy zlecane poprzez bankowośc internetową Polbank 24 na przelewy
    zewnetrzne wynoszą 5000 zł, na przelewy wewnętrzne 10000 zł, na przelewy
    pomiędzy rachunkamkami limitów nie ma. Zwiększenia limitów można dokonać
    tylko w placówce banku, maksymalna kowta wynosi 100000 zł. Dyspozycja zmiany
    limitów jest realizowana przez bank w ciągu 3 dni roboczych. W razie
    dodatkowych pytań, jesteśmy do Pana dyspozycji pod numerem telefonu 0 801
    822 822 lub 22 3 822 822. Łącząc wyrazy szacunku, Dominika Lesiak
    Specjalista Departament Telefonicznej Obsługi Klienta Polbank EFG

    Odpowiedzi "pokrywaja sie" z tym co uslyszalem w oddziale banku.