  • Data: 2010-08-07 08:25:13
    Temat: Polbank - przelewy z datą przyszłą
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanko o przelewy z datą przyszłą w Polbanku. Zleciłem na poniedziałek,
    9 sierpnia kwotę z Mocno Oszczędzającego na ROR i z ROR w świat. Dziś, tj 7
    sierpnia wchodzę sobie do Polbank24, a tam widzę, że przelew MC-->ROR
    wykonano. Data ostatniej zmiany: 9.08, choć jest to stan na 7.08.
    jednocześnie z ROR pieniadze nie wyszły. Pierwszy raz się spotykam z czymś
    takim... Mógłby mi ktoś łopatologicznie wyjaśnić co zrobić, by z MC-->ROR i
    ROR-->świat poszło tego samego dnia? O ile to w ogóle możliwe.

    Co ciekawe w liście transakcji na rachunku nie ma operacji MC-->ROR, jednak
    w dostępnych środkach kwota jest już uwzględniona ta, która miała przejść w
    poniedziałek. Oczywiście saldo MC odpowiednio zostało pomniejszone. Sytuacja
    jest dla mnie o tyle niepokojąca, że ROR ma 0%, a MC 5,5, więc 2 dni dla
    dużej kwoty to już całkim spore grosiki...

    Szymon