  • Data: 2010-08-07 13:35:01
    Temat: Re: Polbank - przelewy z datą przyszłą
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Damian Niusy pisze:

    > W sumie tak :)
    > A jaki bank byś do tego wykorzystał polbank + mbank czy jakiś inny ?

    Nie wiem, jakiś z możliwie wysokim oprocentowaniem rachunku, działającym
    księgowaniem w soboty i możliwie niską opłatą za kartę (no chyba, że
    kartę "i tak" mam do innych celów).
    Mbank się chyba nadaje, ale opromilowanie na eMaxie jest niskie, a
    wykorzystanie eMax Plusa jest ograniczone liczbą wypłat w miesiącu (choć
    w sumie to na 4 weekendy wystarczy). Z Aliorem chyba byłoby mniej
    zachodu niż z mBankiem. Dobry byłby Eurobank, ale nie wiem jak z
    księgowaniem w soboty...

    --
    MiCHA