  • 31. Data: 2009-11-23 19:02:44
    Temat: Re: Polbank rewitalizacja ;-)
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 23 Lis, 14:54, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Na pocztę. Po to przynajmniej chyba trzeba podać adres pocztowy (trzeba
    > też numer telefonu, więc może esemesem przysyłać będą ;-)
    Ten wniosek mozna złozyć w dwie strony - czyli także zrezygnowac z
    elektronicznych i przejść na papierowe.
    Tym mnie zaskoczyli.

  • 32. Data: 2009-11-23 19:03:18
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 23 Nov 2009 16:22:27 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > No, ale dla równowagi można tylko z ostatnich 6 miesięcy...

    Zobaczymy co będzie ze starszymi danymi wraz z postępem na osi czasu. Czy
    będą niknąć, czy może przyrastać.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 33. Data: 2009-11-23 21:16:11
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 21 Nov 2009 23:25:37 +0100, RobertS napisał(a):

    > i bank się tym nie chwali? to nie mniejsza nowość niż odkrycie Ameryki

    W systemie pojawiło mi się coś takiego http://bit.ly/8cDeuG

    Mogliby nauczyć się tworzenia przyjaznych PDF (te 14 stron to 1,8 MB!),
    ale naprawdę ten ich system nie jest wcale taki zły (jest znacznie lepiej
    niż w Citi IMHO).

  • 34. Data: 2009-11-24 09:19:27
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 23 Nov 2009 21:16:11 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Mogliby nauczyć się tworzenia przyjaznych PDF (te 14 stron to 1,8 MB!),
    > ale naprawdę ten ich system nie jest wcale taki zły (jest znacznie lepiej
    > niż w Citi IMHO).

    Ja zauważyłem jeszcze jeden błąd jak już zacząłem klikać. W "Mój
    Polbank/Informacje podstawowe/Podsumowanie" pozycja "Limit kredytowy"
    pokazuje limit łącznie z zamkniętymi już kartami, czyli u mnie 2x większy.
    Zgłosiłem, ciekawe czy poprawią.

    --
    Kojer