-
Data: 2013-01-21 16:34:44
Temat: Polcard - święta krowa
Od: liliputek <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Witam
Dzisiaj próbowałem zakupić pewną wirtualną usługę w jednym w polskich
serwisów internetowych.
W serwisie można między innymi zapłacić kartą.
Niestety serwis ten korzysta z centrum autoryzacyjnego polcard.
Firma polcard zakłada poprawną blokadę na karcie (sprawdzone w banku -
alior sync) i jednocześnie wysyła do sprzedawcy informację o odmowie
autoryzacji z powodu dużego ryzyka oszustwa.
Czy jakiś bank to wreszcie wyprostuje.
Poniżej reklamacja jaką wysłałem przed chwilą do synca:
Witam
Niniejszym składam reklamację dotyczącą blokad na karcie nr
xxxxxxxxxxxxx jakie zostały założone w następstwie moich płatności za
zakupy na stronie xxxxx.xx poprzez centrum autoryzacyjne firmy polcard -
dwie transakcje w kwocie xxzł każda z dnia 21 stycznia 2013.
Pomimo poprawnego założenia blokad przez polcard (potwierdzone przez
konsultanta aliorsync w czasie rozmowy poprzez chat), firma polcard
wysłała do sklepu informację o odmowie autoryzacji.
Jednocześnie w rozmowie z konsultantem otrzymałem dwie kluczowe dla mnie
informacje:
1. jeśli centrum autoryzacyjne nie wystąpi z żądaniem ściągnięcia
zablokowanej kwoty to autoryzacja zostanie automatycznie zdjęta po 7 dniach
2. z uwagi że blokada po autoryzacji w polcardzie jest prawidłowa to
polcard w każdej chwili może zażądać ściągnięcia zablokowanej kwoty.
Z uwagi na specyfikę zakupów w internecie. Często kupuje się produkty
wirtualne, które są potrzebne "tu i teraz" nie do przyjęcia jest
czekanie 7 dni co się stanie. Jako klient wymagam jednoznacznych
odpowiedzi co się dzieje z moimi pieniędzmi. Niedopuszczalne jest dla
mnie oczekiwanie 7 dni czy zakup dojdzie do skutku czy też nie.
Z uwagi, że produkt jest mi potrzebny zaraz po zapłaceniu nie do
przyjęcia jest dla mnie oczekiwanie 7 dni i dopiero po 7 dniach
składanie kolejnego zamówienia.
Tak więc oczekuję że blokady, które zostały założone przez polcard nie
zostaną ściągnięte ponieważ po napisaniu tej reklamacji zamierzam
wykonać płatność w inny sposób niż płatność kartą aliorsync poprzez polcard.
Pozdrawiam
liliputek
Następne wpisy z tego wątku
- 21.01.13 18:32 dwr
Najnowsze wątki z tej grupy
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
Najnowsze wątki
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże