eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - święta krowaPolcard - święta krowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!pwr.wroc.pl!news.wcss.wroc.pl!newsfeed.
    pionier.net.pl!newsfeed.straub-nv.de!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!rt.uk
    .eu.org!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: liliputek <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Polcard - święta krowa
    Date: Mon, 21 Jan 2013 16:34:44 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 42
    Message-ID: <kdjn6h$n3e$1@speranza.aioe.org>
    NNTP-Posting-Host: qMd5tNdPW2I3nbmAbw/orA.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:17.0) Gecko/20130107 Thunderbird/17.0.2
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Antivirus: avast! (VPS 130121-0, 2013-01-21), Outbound message
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:586092
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Dzisiaj próbowałem zakupić pewną wirtualną usługę w jednym w polskich
    serwisów internetowych.
    W serwisie można między innymi zapłacić kartą.
    Niestety serwis ten korzysta z centrum autoryzacyjnego polcard.
    Firma polcard zakłada poprawną blokadę na karcie (sprawdzone w banku -
    alior sync) i jednocześnie wysyła do sprzedawcy informację o odmowie
    autoryzacji z powodu dużego ryzyka oszustwa.
    Czy jakiś bank to wreszcie wyprostuje.

    Poniżej reklamacja jaką wysłałem przed chwilą do synca:

    Witam
    Niniejszym składam reklamację dotyczącą blokad na karcie nr
    xxxxxxxxxxxxx jakie zostały założone w następstwie moich płatności za
    zakupy na stronie xxxxx.xx poprzez centrum autoryzacyjne firmy polcard -
    dwie transakcje w kwocie xxzł każda z dnia 21 stycznia 2013.
    Pomimo poprawnego założenia blokad przez polcard (potwierdzone przez
    konsultanta aliorsync w czasie rozmowy poprzez chat), firma polcard
    wysłała do sklepu informację o odmowie autoryzacji.
    Jednocześnie w rozmowie z konsultantem otrzymałem dwie kluczowe dla mnie
    informacje:
    1. jeśli centrum autoryzacyjne nie wystąpi z żądaniem ściągnięcia
    zablokowanej kwoty to autoryzacja zostanie automatycznie zdjęta po 7 dniach
    2. z uwagi że blokada po autoryzacji w polcardzie jest prawidłowa to
    polcard w każdej chwili może zażądać ściągnięcia zablokowanej kwoty.

    Z uwagi na specyfikę zakupów w internecie. Często kupuje się produkty
    wirtualne, które są potrzebne "tu i teraz" nie do przyjęcia jest
    czekanie 7 dni co się stanie. Jako klient wymagam jednoznacznych
    odpowiedzi co się dzieje z moimi pieniędzmi. Niedopuszczalne jest dla
    mnie oczekiwanie 7 dni czy zakup dojdzie do skutku czy też nie.
    Z uwagi, że produkt jest mi potrzebny zaraz po zapłaceniu nie do
    przyjęcia jest dla mnie oczekiwanie 7 dni i dopiero po 7 dniach
    składanie kolejnego zamówienia.

    Tak więc oczekuję że blokady, które zostały założone przez polcard nie
    zostaną ściągnięte ponieważ po napisaniu tej reklamacji zamierzam
    wykonać płatność w inny sposób niż płatność kartą aliorsync poprzez polcard.

    Pozdrawiam
    liliputek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 21.01.13 18:32 dwr

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1