    From: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Polecenie Zapłaty w Erze i Inteligo.
    Date: Fri, 18 Apr 2003 18:33:51 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@195.205.108.22

    Witam

    W lutym uaktywnilem placenie rachunkow na rzecz Ery poprzez PZ
    realizowany z konta Inteligo. Jednakze pierwszy rachunek (marzec), ktorego
    termin platnosci uplynal 14 III nie zostal zaplacony. Zadzownilem do Ery i
    Inteligo, gdzie poinformowano mnie, ze wszytko OK, takze na grupie
    poinformowano mnie, ze pieniadze nie sciagaja od razu, tylko trzeba troche
    poczekac, (ktos nawet powiedzial, ze czeka juz 3 miesiace na obciazenie
    uzanlem to wiec za normalne). Drugi rachunek (kwiecien) takze nie zostal
    zaplacony w terminie (11 IV). Takze zaleglosci wyniosly juz 2 rachunki. A tu
    dzisiaj przychodzi do mnie z Ery "Wezwanie do Zapłaty". Pisza ze zalagam na
    kwote 118,66, i ze jezeli nie zaplace w terminie 5 dni (nie pisza od kiedy
    liczy sie te 5 dni) to wylaczam mi mozliwosc inicjowania polaczen. Doliczyli
    sobie jeszcze 3 pln -VAT za wyslanie tego wezwanie. Zezlony dzwonie najpierw
    do Ery, gdzie mowia mi , ze wielokrotnie probowali obciazyc konto, tylko ,
    ze bank dawal za kazdym razem odmowna odpowiedz. Dzwonie w takim razie do
    Inteligo, w ktorym z kolei powiedziano mi , ze nie bylo zadnej proby
    obciazenia konta. Zlozylem wiec oficjalna reklamacja, na odpowiedz ktorej
    mam czekac do 5 dni. Dodam jeszcze, ze na koncie caly czas byly srodki na
    pokrycie tych dwoch rachunkow. Nie zostaje mi chyba nic innego jak zaplacic
    te 2 rachunki, a pozniej dochodzic swego od Ery, albo Inteligo. Co byscie
    zrobili na moim miejscu??

    Pozdr. Michal Witkowski