  • 61. Data: 2010-01-04 17:49:10
    Temat: Re: Polska A.D. 2009.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Taki system od razu upadnie, bo w pierwszej kolejności wypiszą się z niego
    > jego główni sponsorzy a zostaną przede wszystkim biorcy świadczeń netto.

    Czyli innymi słowy - jebać młode polaczki pracujące w hipermarkecie za 1200
    zł na górnicze 3000-ne emerytury (na które przechodzi się po 40-tce) - czy
    wam się to podoba czy nie.
    A jak nie to zrobi się kolejną wojnę podjazdową pod kancelarią premiera,
    obrzuci się sejm butelkami Policjantów i będzie git ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 62. Data: 2010-01-04 18:36:41
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > A jak nie to zrobi się kolejną wojnę podjazdową pod kancelarią premiera,
    > obrzuci się sejm butelkami Policjantów i będzie git ....

    no własnie tak to z grubsza wygląda

  • 63. Data: 2010-01-04 18:48:45
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > no własnie tak to z grubsza wygląda

    Mam przeczucie, ze mniejszość doi większość. Ale w demokracji nie poddaje
    się krępujących kwestii pod głosowanie. Mogę się jednak mylić. To tylko
    przeczucie. Chyba jednak pewne jest, że starzy rżną młodych. Taka fala.

  • 64. Data: 2010-01-04 19:16:12
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "totus"

    > Mam przeczucie, ze mniejszość doi większość. Ale w demokracji nie poddaje
    > się krępujących kwestii pod głosowanie. Mogę się jednak mylić. To tylko
    > przeczucie. Chyba jednak pewne jest, że starzy rżną młodych. Taka fala.

    Nie wnikając az do PRLu, to od początku III RP młodzi nie byli dopuszczani
    do rządzenia.
    Z nielicznymi wyjątkami.
    Co prawda nie mam pojęcia, co tego wynika.
    Bo nie wiem co by zrobili, gdyby byli dopuszczani.

  • 65. Data: 2010-01-04 19:24:02
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > Z nielicznymi wyjątkami.
    > Co prawda nie mam pojęcia, co tego wynika.
    > Bo nie wiem co by zrobili, gdyby byli dopuszczani.

    Nie no panowie.... Niezrzeszeni "starzy" też mają przejebane ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 66. Data: 2010-01-04 19:29:21
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Nie no panowie.... Niezrzeszeni "starzy" też mają przejebane ....

    Ale ogólna zasada jest prosta - kto zrobi większą burdę pod parlamentem ten
    wygrywa.
    Trochę to przypomina walki w klatce - zwycięża najsilniejszy -
    słabi/niezrzeszeni muszą bulić na "zrzeszonych" .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 67. Data: 2010-01-04 19:54:36
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

> [...]

    Nie tak strasznie, po prostu dwóch dosyć sprytnie wysadzili z polityki a
    trzeciego trzymaja na dystans:)))

  • 68. Data: 2010-01-05 07:31:47
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Emeryt wrote:
    >
    > Myli Ci się wszystko i żółć zalewa oczy. Przypadek który opisujesz
    > rozwiązany jest przez ubezpieczenie zdrowotne. Opłacał bym ubezpieczenie
    > zdrowotna, które w takim przypadku wypłaciłoby pieniądze.

    Od kiedy to NFZ wypłaca renty????
    Renty wypłaca ZUS i o tym ja pisze.
    Twój system skazuje na cierpienie i wymarcie wszystkich którzy mieli pecha,
    włącznie z Tobą.

  • 69. Data: 2010-01-05 19:47:45
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Endriu pisze:

    > Poczytaj Kroovko czym różni się Lech Kaczyński od Małgorzaty Thatcherowej
    >
    > O pożytkach z porównań
    > http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1073

    tak sie zastanawiam jak on sie rozlicza z tych wplat ;) czy placi od
    nich podatek tylko w lutym 2008 roku doliczylem sie ponad 4000pln...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 70. Data: 2010-01-05 20:25:09
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > tak sie zastanawiam jak on sie rozlicza z tych wplat ;) czy placi od
    > nich podatek tylko w lutym 2008 roku doliczylem sie ponad 4000pln...

    A ja to się wogóle dziwię że pozwalają Michalkiewiczowi nadawać
    wolnorynkowo.
    Może i dobrze dla samego Michalkieiwcza że nie dostał się do parlamentu, bo
    mógłby np. przypadkowo dostać się do jakiejś komisji śledczej, i nadepnąć
    komuś poważnie na odcisk ......

    Kakoj skandał!

    "[...] Ledwo tylko minister spraw zagranicznych Radosław Sikorski ogłosił w
    Moskwie powrót do "pragmatyzmu" w stosunkach polsko-rosyjskich, a już
    premier Waldemar Pawlak uchylił karę, jaką w wysokości pół miliarda złotych
    władze polskie wymierzyły spółce J&S, która pośredniczy w sprzedaży Polsce
    rosyjskiej ropy. Ta spółka była kiedyś przedmiotem zainteresowania sejmowej
    komisji śledczej, ale akurat wtedy pan Maciej Hunia, obecnie mianowany przez
    premiera Tuska szef Służby Wywiadu Wojskowego, zdemaskował Marcina
    Tylickiego, asystenta kierującego komisją posła Gruszki, jako rosyjskiego
    szpiega. Jak pamiętamy, poseł Gruszka z tej zgryzoty napił się kawy, po czym
    dostał wylewu, po którym do dziś nie może przyjść do siebie. [...]".

    Drogi Sławciu to nie sa jaja, i jak niektóre mafie będziesz chciał odstawić
    od koryta to możesz dostać kulkę w łeb .....
    Michalkiewicz juz się naraził dosyć mocno wielu mafiom i za to ludzie go
    cenią .....
    Sam pamiętam jak parę lat temu nagle zniknęły jego felietony wolnorynkowe z
    Interii (niemiecki portal dla Polaków - główny właściciel Bauer Media Invest
    GmbH) po tym felietonie....

    Tekst, który wstrząsnął elitką
    http://prawica.net/node/3301/play#comment-62580

    Endriu