    From: "Janoush" <janusz_a223a @ poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Porażka w fortisowej Pl@necie...
    Date: Fri, 3 Jan 2003 22:59:46 +0100

    Dzisiaj zapragnąłem zlecić przelew ok. 22.30 z datą przyszłą, tj. na
    poniedziałek 06.01.2003. Wpisałem datę realizacji przelewu - 06.01.2003. I
    co ?
    Ano, pieniądze zeszły od razu z konta. Pani w infolinii zaczęła bajdurzyć,
    że teraz to planeta jest online, przelewy wychodzą od razu jak się zleca w
    piątek po 21.00. Na zadane pytanie co się dzieje jak zleciłbym dzisiaj na
    13.01, też poniedziałek, zaczęła się motać. Już napisałem wiadomość, ale
    chyba jeszcze będę pisał reklamację pisemną. Wg mnie nie jest to do końca
    zgodne z przepisami, bo ja wyraźnie zleciłem przelew na 06.01.2003, a bank
    zabrał mi pieniądz już dziasiaj.

    Teraz prośba. Jakim art. z (chyba) Prawa Bankowego mogę się podeprzeć w
    reklamacji. Bo czuję, że to granda, ale nie mogę wyczaić w PB artykułu. No
    chyba że nie mam racji, ale co by było, gdyby ktoś zlecił w sobotę przelew
    na 20kPLN na pon. i zdjęło by mu już w sobotę kasę - co z odsetkami za te
    dwa dni. Robi się znacząca sumka.

    Pozdrawiam
    Janusz