  • 1. Data: 2011-11-05 13:40:11
    Temat: Pośrednik finansowy OVB
    Od: Kamikaze <m...@p...fm>

    Maił może ktoś z Gapowiczów do czynienia z pośrednikiem finansowym takim
    jak OVB i może coś o nim powiedzieć.

  • 2. Data: 2011-11-05 16:50:16
    Temat: Re: Pośrednik finansowy OVB
    Od: Piona <e...@w...pl>

    W dniu 2011-11-05 14:40, Kamikaze pisze:
    > Maił może ktoś z Gapowiczów do czynienia z pośrednikiem finansowym takim
    > jak OVB i może coś o nim powiedzieć.

    Omijaj szerokim łukiem. Piramida finansowa w nowym wydaniu.
    Podobnie jak Novision i różne inne klony.
    Chcesz zainwestować idź do porządnego biura maklerskiego.
    Chcesz się ubezpieczyć idź do dowolnego TU.
    Szukasz pracy to poszukaj normalnej :)
    piona

  • 3. Data: 2011-11-06 08:11:21
    Od: Kamikaze <m...@p...fm>

    W dniu 2011-11-05 17:50, Piona pisze:

> [...]
    > Podobnie jak Novision i różne inne klony.
    > Chcesz zainwestować idź do porządnego biura maklerskiego.
    > Chcesz się ubezpieczyć idź do dowolnego TU.

    Dzięki.
    No też tak myślałem :)
    Ale to mnie tylko utwierdziło w przekonaniu że od takich jak najdalej.

  • 4. Data: 2011-11-06 21:30:53
    Od: Piona <e...@w...pl>

    W dniu 2011-11-06 09:11, Kamikaze pisze:

    > Dzięki.
    > No też tak myślałem :)
    > Ale to mnie tylko utwierdziło w przekonaniu że od takich jak najdalej.

    Znalazłem niedawno więc polecam:
    https://groups.google.com/group/pl.rec.humor.najleps
    ze/browse_thread/thread/7dae97417d0f3635/b0fb83fce73
    6a127?hl=pl&ie=UTF-8&q=ovb

    Miłe, treściwe i ciekawe :)
    piona