  • 61. Data: 2002-08-11 09:03:48
    Temat: Re: Potwierdzenia w mBanku
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> writes:

    > A nie lepiej, żeby to bank zrobił porządnie swoja stronę tak, nie wymagała
    > od klientów najświeższych upgrade'ów?

    To nie strona chyba wymaga upgradow, tylko oprogramowanie (niektorych)
    klientow?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 62. Data: 2002-08-11 13:14:51
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > Wszystkie dokumenty z mBanku mam w formacie A4
    > dlaczego potwierdzenia ma mieć A5 ?
    > Nie chce dokładać na półkę mniejszego segregatora.
    > (dla kilku kartek) a w większym się żle przekłada.

    Wcale Cię nie zmuszam do trzymania potwierdzeń w formacie A5! Drukujesz na
    kartce o formacie A4 i jeśli masz chęć, to bedziesz je przechowywał też w
    formacie A4! Natomiast ja sobie tę kartkę po wydrukowaniu przetnę, do
    dokumentów wsadzę jej połówkę, a drugą połówke wykorzystam wedle swojego
    uznania.
    Ponieważ nie chce mi się dziesiąty raz pisać tego samego (Wy mi chyba
    odpowiadacie w ogóle nie czytając tego co ja napisałem?) pozwolę sobie
    zacytować:

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 63. Data: 2002-08-11 13:20:09
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisał w wiadomości

    > To nie strona chyba wymaga upgradow, tylko oprogramowanie (niektorych)
    > klientow?

    Zdawało mi się, że to właśnie napisałem?

    Natomiast jeśli mBank jest przeznaczony TYLKO dla tych klientów, którzy na
    bieżąco mają wszystkie najnosze upgrade'y, to faktycznie Ty masz rację, a
    moje wymagania są nadmierne, wręcz rozbuchane.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 64. Data: 2002-08-11 20:26:12
    Temat: Re: Potwierdzenia w mBanku [lekko OT]
    Od: j...@p...onet.pl (J.F.)

    On Mon, 5 Aug 2002 21:45:50 +0200, Rafal M wrote:

    >Trzeba pikiete ekologow przed oddzialami zrobic ;)
    >A tak na powaznie ;) moze BRE ma udzialy w jakies papierni? ;)

    Zobacz lepiej czy nie z laserowki wyplute :-)

    Jesli ta drukarka wypluwa takze inne, dluzsze wydruki,
    jest to automatycznie skladane i kopertowane, to
    zastosowanie A5 moze byc nieuzasadnione..

    J.

  • 65. Data: 2002-08-11 23:53:52
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    > Zdawało mi się, że to właśnie napisałem?

    Chyba nie. Strona od klientow nie wymaga upgradow.

    > Natomiast jeśli mBank jest przeznaczony TYLKO dla tych klientów, którzy na
    > bieżąco mają wszystkie najnosze upgrade'y, to faktycznie Ty masz rację, a
    > moje wymagania są nadmierne, wręcz rozbuchane.

    Tak by bylo, ale moze jeszcze raz powtorze - mozliwosc drukowania
    w dowolnej skali itp. mialem od momentu zakupu pierwszej drukarki.
    Wtedy jeszcze o mBanku nikomu sie raczej nie snilo.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 66. Data: 2002-08-12 08:58:15
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisał w wiadomości

    [wycięte]

    Ponieważ dyskusja staje sie coraz bardziej OT, nie mam zamiaru jej ciągnąć
    dłużej.
    Zwrócę tylko uwagę, że temat potwierdzeń operacji powraca co jakiś czas i
    ciągnie się tutaj jak tylko pamiecią sięgnę. Za każdym razem kilka osób
    (związanych z mBankiem?) usiłowało nas przekonać, że potwierdzenia są
    niepotrzebne, są be, i szkoda sobie nimi głowy zawracać.
    Tymczasem na "pytanie tygodnia" o to, którą ze zmian w nowym interfejsie
    części transakcyjnej mBanku klienci uważają uważają za najcenniejszą,
    pierwsze miejsce zdecydowanie uzyskało wprowadzenie wydruku potwierdzeń
    operacji.
    Widzę tutaj pewne podobieństwo do aktualnej dyskusji dotyczącej formatu
    potwierdzenia, ale ponieważ to w końcu "nie mój cyrk, nie moje małpy", więc
    jak dla mnie to EOT.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 67. Data: 2002-08-12 11:05:31
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

> [...]

    > (związanych z mBankiem?) usiłowało nas przekonać, że potwierdzenia są
    > niepotrzebne, są be, i szkoda sobie nimi głowy zawracać.

    Mozliwe, ale:
    - chyba nie sugerujesz, ze jestem zwiazany z mBankiem bardziej niz
    posiadaniem tam konta?
    - format wydruku a sama mozliwosc wydruku to zupelnie rozne sprawy.
    Watpie, by komus mogla przeszkadzac sama mozliwosc wydruku, a inny
    niz jego ulubiony format - jak widac tak.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 68. Data: 2002-08-14 12:04:38
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <aj7t8l$1la$1@news.tpi.pl>, Krzysztof K. Maj wrote:

> [...]
    > potwierdzenia, ale ponieważ to w końcu "nie mój cyrk, nie moje małpy", więc

    Ja ogólnie dostrzegam u mBanku pewną, że tak się wyrażę ociężałość umysłową.
    Polega to na tym, że działają jakby z klapkami na oczach. Wydaje im się,
    że wiedzą co jest najlepsze dla klientów i dla nich i bardzo trudno docierają
    do ich świadomości takie elementarne sprawy jak np. to, że nie każdy ich
    (potencjalny) klient używa najnowszego oprogramowania Microsoftu, że nie
    każdy ich (potencjalny) klient ma najnowszy superszybki komputer oraz
    stałe łącze do internetu. Dlatego serwis rozwijają uciążliwie w kierunku
    jakiejś ideosfiksowanej "nowoczesności". To się chyba nazywa marketing.
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki
    http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/nakarte.html

  • 69. Data: 2002-08-15 19:15:39
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl> writes:

> [...]
    > do ich świadomości takie elementarne sprawy jak np. to, że nie każdy ich
    > (potencjalny) klient używa najnowszego oprogramowania Microsoftu,

    Eee, uzywam Linuxa (a wiec w ogole nie oprogramowania Microsoftu,
    niezaleznie od tego czy najnowszego czy starego) i wszystko dziala
    normalnie.

    > że nie
    > każdy ich (potencjalny) klient ma najnowszy superszybki komputer

    A co to za roznica? No chyba ze masz 286 - faktycznie, tego raczej
    nie wykorzystasz.

    > oraz
    > stałe łącze do internetu.

    Ja mam w domu "stale" lacze do Internetu jak je sobie zestawie na linii
    telefonicznej (dialup) i modemie 33k6. W czym problem?

    Rozne rzeczy moglbym mBankowi zarzucic (np. wysokie oplaty za transakcje
    bankomatowe oraz niekorzystne kursy - co sprawia, ze nie oplaca mi sie
    w ogole uzywac ich kart w innych bankomatach niz Euronet w Polsce, albo
    brak rozsadnej karty do placenia w sklepach), ale akurat ich serwis
    internetowy wydaje sie byc zrobiony zupelnie sensownie - a na pewno
    wzorowo w porownaniu do innych bankow, z ktorymi sie zetknalem.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 70. Data: 2002-08-21 13:53:35
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <m...@d...pm.waw.pl>, Krzysztof Halasa wrote:

    > Eee, uzywam Linuxa (a wiec w ogole nie oprogramowania Microsoftu,
    > niezaleznie od tego czy najnowszego czy starego) i wszystko dziala
    > normalnie.

    Niby, normalnie ale strasznie wolno niektóre rzeczy. Szczególnie
    generowanie litsty operacji po ostatnich zmianach.

    > A co to za roznica? No chyba ze masz 286 - faktycznie, tego raczej
    > nie wykorzystasz.

    Nie rozumiem - czego nie wykorzystam? Mam AMD K5-PR100 i działało na
    początku ładnie, ale "ulepszyli" i teraz generowanie listy operacji
    trwa koszmarnie długo. W pracy na PII 233 też za długo. A nie musi
    tyle trwać - nie trwało tyle przed zmianami.

    > Ja mam w domu "stale" lacze do Internetu jak je sobie zestawie na linii
    > telefonicznej (dialup) i modemie 33k6. W czym problem?

    A ja mam psa.

> [...]
    > internetowy wydaje sie byc zrobiony zupelnie sensownie - a na pewno
    > wzorowo w porownaniu do innych bankow, z ktorymi sie zetknalem.

    Nie korzystam z innych banków internetowych, m. in. dlatego, że po wejściu
    na ich strotny od razu robi mi sie jakoś drentwo (Inteligo).