eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPoważna awaria w mBanku?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 11. Data: 2012-03-29 09:19:17
    Temat: Re: Poważna awaria w mBanku?
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2012-03-28 18:24, maruda pisze:

    > mbank, to już przeszłość. Miał swoje 5 minut (czy 10 lat...). Komuś "nie
    > stało".
    > Czy ślubowaliście coś jakiemuś bankowi przed Bogiem? Jakąś wierność,
    > czy-co?

    W przypadku handlu w internecie, konto w mBanku pozytywnie wpływa na
    odbiór firmy/sprzedawcy przez Klienta, kiedy ten również ma konto w
    mBanku. A znaczna część kupujących przez internet ma.

    Wpłat dokonuję we wpłatomacie Multibanku (jeśli trzeba), ale zwykle
    dokonuje przelewu na inne konto firmowe (w innym banku), więc brak
    oddziału aż tak nie przeszkadza.

    Codzienna bolączka to wyszukiwarka - mogłaby być lepsza, umożliwiająca
    wyszukiwanie dowolnego ciągu znaków z pól typu nadawca/tytuł przelewu.
    Ale generując odpowiednie pliki eksportu da się to załatwić "na około".

    Niestety brak oddziału to w określonych (rzadkich jednak) przypadkach
    duży minus. Ot, chociażby ostatnio, miałem przez 10 dni zablokowane
    konto, w tym 7 dni czekałem na odpowiedź banku na moją "dyspozycję"
    (reklamację tego stanu rzeczy). Po 6 dniach dostałem informację z
    przeprosinami, że zawinił pracownik i odblokowali konto. Tyle, że przez
    te 10 dni miałem spore problemy z dokonywaniem płatności - brakiem
    takiej możliwości. Za ten czas i nerwy, tłumaczenia kontrahentom braku
    przelewu/wpłat - bank mi nic nie zwrócił ...

    Ale tak mogłoby być w każdym banku, chociaż wydaje mi się, że
    załatwiłbym to szybciej w oddziale dowolnego banku, niż przez telefon -
    gdzie można tylko się wypłakać, a na rozpatrzenie sprawy trzeba czekać w
    kolejce 7 dniowej.



  • 12. Data: 2012-03-29 16:19:51
    Temat: Re: Poważna awaria w mBanku?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "RD" jl12dn$ird$...@n...news.atman.pl

    > przeprosinami, że zawinił pracownik i odblokowali konto. Tyle, że przez te 10 dni
    miałem spore problemy z dokonywaniem płatności -
    > brakiem takiej możliwości. Za ten czas i nerwy, tłumaczenia kontrahentom braku
    przelewu/wpłat - bank mi nic nie zwrócił ...

    Brzmi jak kryminalna sprawa. IMO bank raczej powinien był dążyć do
    jakiejś ugody z Tobą, bo nieprawne blokowanie cudzych pieniędzy
    raczej nie jest błahostką. Także blokowanie dostępu do pustych
    kont nie jest błahostką -- bank umówił się z Tobą, że będzie
    świadczył Tobie usługi, gdy tymczasem przez 10 dni nie
    wywiązuje się z tej umowy.

    > Ale tak mogłoby być w każdym banku,

    W każdym ZuluGoolaBanku, nie w każdym banku.

    Raczej -- tak mogłoby być w żadnym banku.

    -=-

    Zawsze mogą wystąpić jakieś nieporozumienia, ale IMO ważne jest,
    jak są rozwiązywane wszelkie problemy i jak często one występują.
    Odblokowanie dostępu IMO powinno nastąpić **niezwłocznie** po
    otrzymaniu od banku informacji o istnieniu jakiejś blokady
    i stwierdzeniu Twoich praw do tego konta, czyli w tak zwaną
    chwilę po zweryfikowaniu Twojej tożsamości.

    -=-

    Dla mnie to coś, o czym piszesz, jest szokujące!!!
    Dla mnie nawet kilka godzin bez dostępu, gdy ten
    dostęp jest mi potrzebny to duży problem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1