  • 31. Data: 2011-01-06 17:18:57
    Temat: Re: Pozew zbiorowy przeciwko BRE (mBank i Multi) zlozony
    Od: g...@o...pl

    > ja zaplacilem bo nie zwracalem uwagi na to, kto ile na tym zarobi tylko, co
    > ja z tego bede mial i ile mnie to kosztuje ;)

    a właściwie co z tego będziesz miał?

  • 32. Data: 2011-01-06 19:36:49
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > a właściwie co z tego będziesz miał?

    sądową interpretacje sposobu wyliczania rat odsetkowych na następne 31 lat
    spłacania kredytu, zwrot nadplaconych rat z odsetkami ustawowymi jest tylko
    usługą dodaną.

  • 33. Data: 2011-01-07 07:24:18
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 6 Jan 2011 20:36:49 +0100, wromek wrote:

    > s?dow? interpretacje sposobu wyliczania rat odsetkowych na nast?pne 31 lat
    > sp?acania kredytu,

    A BRE Ci samo nie zaproponowalo LIBOR+marza? (najpiew marza od czapy ->
    olałem, ale ostatnio dali cos kolo 2.x%, na co poszedlem).
    Ale ja hipo w Multibanku to mam juz jakies smieciowe kwoty tylko (~9kCHF),
    wiec moze nie do konca czuje o co walczycie...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 34. Data: 2011-01-07 09:16:27
    Od: BK <b...@g...com>

    On 22 Gru 2010, 19:14, Rafał <a...@m...invalid> wrote:

    > Próbowałeś? To może się nie wypowiadaj.
    >
    > --
    > Raf

    Ale w czym jest taki problem z zostaniem adwokatem? :)

    Po pierwsze, monopolu nie maja - bo np. firme moze reprezentowac jej
    pracownik, np. prawnik bez uprawnien adwokata (ale rownie dobrze i
    ochroniarz ). Po drugie, nigdy w historii tego zawodu nie bylo az
    takich mozliwosci zostania adwokatem. Zeby zostac adwokatem co do
    zasady trzeba zdac egzamin (chociaz niekoniecznie bo sa wyjatki dla
    osob, ktore np. zdaly inny egzamin zawodowy lub sa doktorami nauk
    prawnych z doswiadczeniem zawodowym), a do egzaminu sa dopuszczone nie
    tylko osoby po aplikacji - wystarczy zrobic doktorat albo np. miec 5
    lat stazu pracy "w zawodzie". Samo dostanie sie na aplikacje nie jest
    juz specjalnie trudne, a egzamin na aplikacje i egzamin zawodowy sa
    organizowane nie przez samorzad tylko przez ministerstwo.

    Od paru lat do zawodu nie dostaja sie juz tylko Ci, ktorzy nie maja na
    to ochoty/czasu.

  • 35. Data: 2011-01-08 18:30:47
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > A BRE Ci samo nie zaproponowalo LIBOR+marza? (najpiew marza od czapy ->

    tak, olałem,

    > olałem, ale ostatnio dali cos kolo 2.x%, na co poszedlem).

    tez dostalem, olałem bo co mi po tym skoro nowi klienci dostają lepsze
    warunki a ja splacam kredyt nienagannie od prawie 5 lat i korzystam jeszcze
    ze stosu innych produktow.

    > Ale ja hipo w Multibanku to mam juz jakies smieciowe kwoty tylko (~9kCHF),

    tez mam malo bo cos ok. 40 tys. ale 150 pln nadplaty mies. to tez robi sporą
    kwote rocznie, nie mówiąc o horyzoncie kilku lat.

    > wiec moze nie do konca czuje o co walczycie...

    ja tam sie o to nie zabijam, po prostu korzystam z dobrodzejstwa, ktore
    stworzyli inni.

    pozdrawiam, wromek