    From: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pozew zbiorowy przeciwko BRE (mBank i Multi) zlozony
    Date: Fri, 7 Jan 2011 07:24:18 +0000 (UTC)

    On Thu, 6 Jan 2011 20:36:49 +0100, wromek wrote:

    > s?dow? interpretacje sposobu wyliczania rat odsetkowych na nast?pne 31 lat
    > sp?acania kredytu,

    A BRE Ci samo nie zaproponowalo LIBOR+marza? (najpiew marza od czapy ->
    olałem, ale ostatnio dali cos kolo 2.x%, na co poszedlem).
    Ale ja hipo w Multibanku to mam juz jakies smieciowe kwoty tylko (~9kCHF),
    wiec moze nie do konca czuje o co walczycie...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns