  • 31. Data: 2009-08-05 12:11:59
    Temat: Re: Pozostało mi kilkadziesiąt tysięcy kredytu hipotecznego. Oddać czy na lokate ? Gdzie ?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MarekZ" news:h5brvt$112$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Masz zadatki na analityka giełdowego. :-)

    Ja analem? No way :)
    A tak na poważnie - nie brać na serio niczego co napisałem. Podenerwowany
    chodzę bo mnie pielgrzymka do przyszłych teściów czeka i jakość się
    znieczulić muszę a i przez to głupoty gadam/pisze :)

    Przepraszam i pozdrawiam.

  • 32. Data: 2009-08-05 12:12:50
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" news:h5bsfh$v2u$1@news.onet.pl

    > Parę miesięcy temu dolar był po (_ponad_) 3.30, od tego czasu
    > zjechał poniżej 3.00 i zdaża w kierunku 2.90, więc skomentuje
    > to cytatem: "Uważasz to za jaki trend?"

    Boczny? Bo jak idzie w dół to w lewo a jak w górę to w prawo :) Czyli jak
    spada to jest trend lewy boczny.

    Dobra, dobra już nic nie piszę :)

  • 33. Data: 2009-08-05 13:11:24
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h5brrg$1rm$2@news.interia.pl...

    > A tak na poważnie - nie brać na serio niczego co napisałem. Podenerwowany
    > chodzę bo mnie pielgrzymka do przyszłych teściów czeka i jakość się
    > znieczulić muszę a i przez to głupoty gadam/pisze :)

    Hehehe, miałem ułatwione zadanie co do opinii o dużych spadkach.

    Dziś ministerstwo skarbu polskiego państwa sprzedaje w transakcjach
    pozasesyjnych akcje Pekao (około 4% wszystkich akcji) w cenie zbliżonej do
    aktualnego kursu wolnorynkiowego.

    Zadałem sobie pytanie: czy im kiedykolwiek udało się sprzedać cokolwiek w
    okolicach lokalnej górki. :-)

  • 34. Data: 2009-08-05 13:14:30
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MarekZ" news:h5c0bb$64v$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Zadałem sobie pytanie: czy im kiedykolwiek udało się sprzedać cokolwiek w
    > okolicach lokalnej górki. :-)

    W odczuciu speców z ministerstwa SP zapewne tak. :)

  • 35. Data: 2009-08-06 05:52:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > No tak, nikt nie mówi o *tej* konkretnej kasie., tylko o uśrednionym
    > wyniku

    Tak, tak - mozesz se schowac straty w usredniony wynik, ale nadal beda to
    straty.