  • 1. Data: 2007-08-17 23:16:59
    Temat: Praca na konferencje : Psychologia Binarnego Inwestowania na gieldzie, Forexie - pomocy
    Od: "http://members.lycos.co.uk/dariusjack/" <d...@y...ie>

    Pisze prace na miedzynarodowa konferencje Semantic Web 2.0 Technology
    nt. Psychologii Binarnego Inwestowania na gieldzie
    a w szczegolnosci interaktywnej gry na gieldzie, forexie i w zakladach
    sportowych buchmacherskich i innych.

    W ciagu dnia pojawia sie na swiecie okolo 100.000 newsow prasowych,
    naglowkow, headlines.
    Nawet gdy po filtracji, selekcji, tych headlineow bedzie 1000,
    to i tak ich czytanie on-line jest bardzo czasochlonne i uciazliwe.

    Psychologia Binarnego Inwestowania na gieldzie, Forexie,
    to wlasnie semantyczna analiza on-line tych wszystkich newsow z calego
    swiata i analizy ich wplywu na kursy akcji, walut i innych walorow i
    zmiany tych kursow w oparciu o te newsy, headliney.

    Kilka biur maklerskich chce juz kupic tego typu narzedzia do
    wspomagania procesu podejmowania decyzji w systemie on-line,
    zainteresowanie wykazuja szczegolnie te grajace na Forexie, a takze
    buchmacherzy, a takze indywidualni gracze.

    Dlatego poszukuje do wspolpracy osobe/osoby znajace API do programow
    do gry na gieldzie, Forexie i piszace wlasne skrypty.

    W szczegolnosci potrzebuje zapisy archiwalne sesji, wszystkich zlecen
    dla poszczegolnych spolek, moga byc zagregowane jako streaming typu
    zlecenie, wielkosc, godzina zlecenia, ewentualna godzina realizacji
    zlecenia
    i matchowanie zlecen sprzedazy/kupna.

    Algorytm matchowania i analiza statystyczna, rozklad w czasie.

    Jezeli ktos zna ten temat i ma doswiadczenie to prosze o kontakt.
    Sprawa pilna.

    Darius

  • 2. Data: 2007-08-18 11:19:25
    Od: wiesniadze <w...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik http://members.lycos.co.uk/dariusjack/ napisał:

> [...]
    > swiata i analizy ich wplywu na kursy akcji, walut i innych walorow i
    > zmiany tych kursow w oparciu o te newsy, headliney.

    proponuję przeczytać "Czarne oceany "Dukaja lub skontaktować się z
    autorem ;)

  • 3. Data: 2007-08-18 14:44:18
    Od: Autor <a...@n...chce.spamu.pl>

    Dnia Fri, 17 Aug 2007 16:16:59 -0700,
    http://members.lycos.co.uk/dariusjack/ napisał(a):

> [...]
    > nt. Psychologii Binarnego Inwestowania na gieldzie
    > a w szczegolnosci interaktywnej gry na gieldzie, forexie i w zakladach

    [ciach]
    > Darius

    Czyżby expert powrócił ... czy to tylko marna prowokacja ? :)

  • 4. Data: 2007-08-18 15:43:11
    Od: "http://members.lycos.co.uk/dariusjack/" <d...@y...ie>

    On Aug 18, 1:19 pm, wiesniadze <w...@p...gazeta.pl> wrote:
    > U ytkownikhttp://members.lycos.co.uk/dariusjack/napisa :

    > proponuj przeczyta "Czarne oceany "Dukaja lub skontaktowa si z
    > autorem ;)

    Czarne Oceany to fantastyka, beletrystyka
    badaj cym komercyjne zastosowania telepatii. Rezultaty tych bada
    zmieni nieodwracalnie nie tylko jego ycie, ale tak e losy ca ego
    wiata. Trwa mi dzynarodowy kryzys, wybuchaj Wojny Monadalne,
    superkomputery rz dz ce gie d popadaj w ob d. Niewiarygodne
    odkrycie, na pozór sprzeczne z prawami fizyki, mo e zniszczy ludzko
    albo otworzy przed ni drog do gwiazd.

    Pomyslodawca Semantic Web jest tworca WWW Tim Berners Lee z Genewy,
    teraz MIT i W3 Konsorcjum.
    Konferencja jest w Filadelfii, a strumienie danych to RSS, XML, GeoRSS
    a dalej RDF, RDFS, OWL .
    WashingtonPost planuje w to wejsc.
    Forex tego nie ma i nie planuje.
    Jeszcze male zespoly z tej branzy sa w Yahoo i Google.

    Potrzebuje strumienie danych z gieldy w formacie XML lub dowolnym,
    moze byc archiwalny zapis sesji, algorym matchowania zlecen sprzedazy/
    kupna i zapis z tego algorytmu, takze w XML.
    Kto pisze aplikacje, skrypty wspomagajace gre na gieldzie, Forexie to
    zna temat.
    Kilka biur maklerskich chce to kupic jako gotowy system wspomagajacy
    proces decyzyjny.
    Zatem niekoniecznie to musi byc bezplatna oferta.

    Czarne oceany i inne moga byc dobre w innym czasie dla kogos
    zainteresowanego fantastyka.

    Darius