  • 1. Data: 2007-08-17 22:52:45
    Temat: karta kredytowa przedplacona...
    Od: m...@g...com

    czy moze ktos z was orientuje sie czy w ofercie jakiegos polskiego
    banku jest dostepna
    karta kredytowa przedplacona ale rozliczana w euro?
    znalazlem takie cos w ofercie ing, ale tylko dla uzytkownikow
    korporacyjnych

    w tej chwili zeby dokonac platnosci w euro (a w euro zarabiam i w euro
    mam konto
    oszczednosciowe) musze z oszczednosciowego przelac (przewalutowac)
    na rachunek karty przedplaconej a nastepnie kupic te same euro od
    banku co w sumie
    daje mi jakies 20 euro straty przy transakcji na 500 euro czyli 4% na
    roznicach
    kursu kupno/sprzedaz...

  • 2. Data: 2007-08-17 23:18:37
    Temat: Re: karta kredytowa przedplacona...
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <m...@g...com> wrote in message
    .com...
> [...]
    > banku co w sumie
    > daje mi jakies 20 euro straty przy transakcji na 500 euro czyli 4% na

    chyba nie ma.

    w bzwbk mozesz zalozyc konto w euro i dostaniesz do tego karte debetowa
    rozliczana w uero, co powinno ci wystarczyc. W sumie bedzie jak prepaid. Co
    wpłacisz na konto tyle bedziesz mógł wydać.
    Niestety z chipem i z pinem.

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/11102

  • 3. Data: 2007-08-17 23:20:24
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

> [...]
    > rozliczana w uero, co powinno ci wystarczyc. W sumie bedzie jak prepaid.
    > Co wpłacisz na konto tyle bedziesz mógł wydać.

    tak nawiasem mówić, nie wiem czy ktoś zwrócił uwagę na symbol VISY przy
    dacie ważności i logo mastercarda . !!!

  • 4. Data: 2007-08-18 07:39:33

    Nawet w z otówkach takiej nie znajdziesz, bo fizycznie takiej karty
    nie mo e by . Albo karta b dzie kredytowa, albo przedp acona. Z
    za o enia karta kredytowa jest postpaid. No, chyba, e nadp acisz na
    rachunku karty kredytowej tak, aby utrzymywa saldo dodatnie, ale
    walut wszystkich kredytówek jest z otówka.