  • 11. Data: 2006-08-03 12:14:40
    Temat: Re: Praktyki Commercial Union wobec klientow
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

    > O ile nie zostaną skazani to złodziejami nie można ich publicznie
    > nazwać. Czyżbyś miał inne zdanie ?

    Ja Ci ktos cos ukradnie to tez nie mozesz nazwac go zlodziejem do
    momentu skazania prawomocnym wyrokiem?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 12. Data: 2006-08-03 12:18:17
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Ja Ci ktos cos ukradnie to tez nie mozesz nazwac go zlodziejem do
    > momentu skazania prawomocnym wyrokiem?

    Publicznie, bez dowodów ? Nie.
    KJ

  • 13. Data: 2006-08-03 19:46:28
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    > Publicznie, bez dowodów ? Nie.

    No widzisz, tym sie roznimy. Jakby mi ktos ukradl portfel to nie
    zawahalbym sie zawolac za nim "zlodziej".

    Aczkolwiek dowody nie sa chyba skazaniem.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 14. Data: 2006-08-04 12:09:34
    Od: "Johan Petrus" <s...@m...com.pl>

    "Kamil Jońca" news:easpid$r60$1@news.onet.pl

    > Publicznie, bez dowodów ? Nie.

    Jesteś idealistą. Czas najwyższy chyba zaczać być realistą.
    Kto wie może zmienisz zdanie na tematy, w których podnosisz takie larum jak
    ma to miejsce w tym temacie kiedy ktoś zrobi Tobie niezły młynek w
    finansach - czego nie życzę.

    Pozdrawiam.

  • 15. Data: 2006-08-04 13:26:04
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Johan Petrus wrote:
    > "Kamil Jońca" news:easpid$r60$1@news.onet.pl

    > Jesteś idealistą. Czas najwyższy chyba zaczać być realistą.
    > Kto wie może zmienisz zdanie na tematy, w których podnosisz takie larum jak

    Ja podnosze larum ? Gdzie ?
    KJ

  • 16. Data: 2006-08-05 13:56:14
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 2 Aug 2006 16:34:45 +0000 (UTC), Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >udowodnić), jedynie miałbym zastrzeżenia na miejscu agentki. Jeśli
    >sądzisz inaczej to mógłbyś to jakoś uzasdanić ?

    AFAIK samo imię i nazwisko to nie dane osobowe
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 17. Data: 2006-08-05 14:13:18
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 05 Aug 2006 15:56:14 +0200,
    osoba podpisana: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
    napisała:

    > AFAIK samo imię i nazwisko to nie dane osobowe

    A imie + nazwisko+nr licencji agenta ? Chyba wystarczy do
    zidentyfikowania osoby "bez nadmiernych kosztow" ?

    Poza tym może wyjaśnię od początku:
    Padła teza, że publikowanie korespondencji z CU było nie na miejscu bo
    jest to "narażanie na utratę" itd. Przeciwko temu zaoponowałem, pisząc, że
    jeśli autor wątku może to udokumentować, to IMHO zrobił słusznie (czytaj:
    ja w podobnym wypadku zrobilbym to samo), a jedyne zastrzeżenia
    *mogłaby mieć* agentka wymieniona z imienia i nazwiska, a która
    *mogła*[1] być tu najmniej winna.

    I tyle, Być może napisałem niewyraźnie, być może niektórym upały
    osłabiły zdolność czytania ze zrozumieniem, być może niektórzy mają
    interes, żeby psioczyć na tą agentkę, ale ja chciałem napisać tylko
    tyle co w poprzednim akapicie.

    KJ
    [1] zanim ktoś się znowu przyczepi: być może faktycznie to agentka dała
    d..., ale ja nie znam ich pracy na tyle, aby to ocenić. Dlatego
    napisałem że "mogła najmniej zawinić" a nie "najmniej zawiniła'

    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by
    UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.
    -- David Vicker's .plan

  • 18. Data: 2006-08-05 20:50:54
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 5 Aug 2006 14:13:18 +0000 (UTC), Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >A imie + nazwisko+nr licencji agenta ? Chyba wystarczy do
    >zidentyfikowania osoby "bez nadmiernych kosztow" ?

    chyba nie, chyba, że CU poda resztę danych, gdy podamy te trzy (lub je
    publikuje).

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 19. Data: 2006-08-05 22:05:11
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 05 Aug 2006 22:50:54 +0200,
    napisała:

    > chyba nie, chyba, że CU poda resztę danych, gdy podamy te trzy (lub je
    > publikuje).

    A to licencja agenta nie jest "urzędowa" ?
    KJ

    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill