  • 1. Data: 2010-03-11 10:10:39
    Temat: Prasówka: Max-kit PKO BP - ukarany
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    http://www.rp.pl/artykul/212825,445169_Bank_PKO_BP_u
    karany_za_reklame_.html

    UOKIK ustalił, że w czasie kampanii reklamującej lokatę terminową bank
    informował, że "Max Lokata" jest oprocentowana w wysokości 6 proc. w
    skali dwunastu miesięcy. Okres ten liczony był jednak nie od momentu
    podpisania umowy, ale od wyznaczonego przez bank terminu. O tym
    konsument dowiadywał się dopiero w placówce banku.

    Na 6 "baniek" to urząd wycenił...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2010-03-11 10:45:04
    Temat: Re: Prasówka: Max-kit PKO BP - ukarany
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jarek Andrzejewski" 4...@z...goo
    glegroups.com

[...]

    Z TPSA było tak -- najpierw kara, efektem której był spadek :) wartości
    akcji TPSA, później wykupienie tychże taniejących akcji i odwołanie się
    TPSA od ,,wyceny'', efektem czego był wzrost wartości akcji TPSA, czyli
    zarobek tych, którzy wiedzieli o tym, że ,,wycena'' nie nabierze mocy.

    Czy tutaj ma być podobnie? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2010-03-11 10:50:21
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hnahlk$ooc$...@i...gazeta.pl...

> [...]
    > TPSA od ,,wyceny'', efektem czego był wzrost wartości akcji TPSA, czyli
    > zarobek tych, którzy wiedzieli o tym, że ,,wycena'' nie nabierze mocy.

    Nie. Tutaj kwota kary jest symboliczna.

  • 4. Data: 2010-03-11 11:58:00
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarekZ" news:hnahmo$987$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Nie. Tutaj kwota kary jest symboliczna.

    Czyli co? swoich się nie tyka bo SP ma tam 40.99 % udziałów i przyjaciół od
    wódki na stołkach?
    Ciekawi mnie czy w przypadku karania banku prywatnego o podobnej wielkości
    też by dali raptem 6 melonów kary...

    SPRZEDAĆ ten burdel, to może normalność zapanuje.