  • Data: 2004-01-31 03:46:05
    Temat: Prawdziwy grzech mbanku
    Od: "Karciarz01" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poczytalem sobie troche roznych namietnych wypowiedzi nt. zmiany oplat w
    mbanku. Coz - jestem rowniez klientem mbanku od dluzszego czasu. Prawde mowiac
    sie nie dziwie, ze wprowadzili oplaty - musialo to sie stac predzej czy
    pozniej. Mbank zostal tak w razie czego z cenami ponizej Inteligo... ;)

    Jest jednak jeden powazny blad jaki zrobil mbank - jakis czas temu bank ten
    zaangazowal sie mocno w kampanie pt. "Bank za darmo" (Bilboardy, gazety i...
    tak - chyba TV tez). Jak klientow sie napedzilo troche i ich zwiazalo z
    bankiem (m.in. TFI), to teraz bank wprowadzil oplaty. I TO WLASNIE jest ten
    chwyt ponizej pasa. Najpierw narobic chalasu nt. darmowego konta, a potem
    dowalic oplaty.

    Podobnie zreszta zrobilo inteligo, ktore najpierw grzmialo w gazetach i
    billboardach, zeby "nie sponsorowac marmurkowych bankow" a teraz ten bank tez
    sie stal jednym wielkim marmurkiem koszacym klientow oplatami. Udowodnil w ten
    sposob, ze niczym kompletnie sie nie rozni od marmura, a nawet troche
    klamczuszek z tego inteligo...

    Ja mam konto i w mbanku i w inteligo i nie mam nic przeciwko placeniu za
    jakosc, ale w/w brudne chwyty sa moim zdaniem ZDECYDOWANIE PONIZEJ PASA... I
    wiem, ze w reklamy marketingowe nie powinno sie wierzyc "jak leci", ale z
    drugiej strony takie taktyki sa naprawde niegodne porzadnej i markowej firmy...