  • 1. Data: 2007-03-17 07:49:54
    Temat: PrePaid MasterCard w DominetBank
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Nie widzilaem tego na grupie, ale Dominek oferuje kilka typow karty MC debetowej
    - http://www.dominetbank.pl/karty_przedplacone.asp

  • 2. Data: 2007-03-17 07:55:58
    Temat: Re: PrePaid MasterCard w DominetBank
    Od: "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kjvirtual <k...@g...com> napisał(a):

    .ale tylko krajowe, bez mozliwosci placenia w sieci.
    Slawek

  • 3. Data: 2007-03-17 15:26:45
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > kjvirtual <k...@g...com> napisał(a):
    >
    > .ale tylko krajowe, bez mozliwosci placenia w sieci.
    > Slawek
    >
    > --

    Pisze, ze dzialaja w sieci.

  • 4. Data: 2007-03-17 16:39:16
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-03-17 08:55, Slavekk stwierdził, że:
    > .ale tylko krajowe, bez mozliwosci placenia w sieci.
    > Slawek

    A gdzieś te rewelacje wyczytał?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2007-03-17 21:23:04
    Od: "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> napisał(a):

    > Dnia 2007-03-17 08:55, Slavekk stwierdził, że:
    >
    > A gdzieś te rewelacje wyczytał?

    Na tej samej stronie, która teraz zaczyna się od słów "bezpieczne transakcje
    w internecie"...;-)

    Slawek

  • 6. Data: 2007-03-17 23:17:48
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-03-17 22:23, Slavekk stwierdził, że:

    > Na tej samej stronie, która teraz zaczyna się od słów "bezpieczne transakcje
    > w internecie"...;-)

    Ale tam jest napisane tylko o ilości bankomatów i punktów h-u w Polsce,
    a nie informacja o tym, że karta działa _wyłącznie_ w PL.
    W TOiP jak byk stoi "wypłata z bankomatów za granicą".

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2007-03-18 11:07:17
    Od: "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]

    > a nie informacja o tym, że karta działa _wyłącznie_ w PL.
    > W TOiP jak byk stoi "wypłata z bankomatów za granicą".

    Chodziło mi o to, że wtedy gdy sprawdzałem nie było tam tekstu o
    transakcjach w sieci a tylko o "ilości bankomatów i punktów h-u w Polsce".
    Dlatego napisałem co napisalem.

    Slawek

    PS. Nie jest wykluczone, że to było tylko chwilowa pomroczność jasna u
    mnie...;-)

  • 8. Data: 2007-03-18 11:30:38
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-03-18 12:07, Slavekk stwierdził, że:
    > PS. Nie jest wykluczone, że to było tylko chwilowa pomroczność jasna u
    > mnie...;-)

    To tłumaczy wiele ;->

    --
    Marcin Nowakowski