  • 1. Data: 2010-08-05 23:47:37
    Temat: Premia Alior cd...
    Od: ToRo999 <t...@g...com>

    Alior chyba zauważył, że promocja 10000 przywilejów odbija im się na
    kieszeni i zniżyli swoją kulture bankowości...

    W poprzednim miesiącu przelałem tak pieniążki:

    18.06.2010
    Nadawca: moje imie i nazwisko
    Odbiorca: moje imie i nazwisko
    Wyplata
    2 010,00 PLN

    Premie otrzymałem:

    02-07-2010
    Nadawca: Alior Bank
    Odbiorca: moje imie i nazwisko
    10 000 Przywilej?w - premia
    50,00 PLN

    W tym miesiacu poszedł przelew bez "y":

    17.07.2010
    Nadawca: moje imie i nazwisko
    Odbiorca: moje imie i nazwisko
    Wplata
    2 010,00 PLN

    Jak się dowiedziałem nie było wpływu wynagrodzenia za lipiec na moje
    konto. Przelewy z tego samego banku, różnią się tylko o tytuł
    "wyplata" vs "wplata". Byłem przekonany, że wystarczy mieć wpływ o
    odpowiedniej kwocie a nie odpowiednim tytule... Także dla mnie już po
    promocji, a zaprosiłem 4 osoby. Zamykam konto jak tylko będę mógł.

    Alior - niższa kultura bankowości....

  • 2. Data: 2010-08-06 07:09:10
    Temat: Re: Premia Alior cd...
    Od: Michal <n...@n...org>

    W dniu 06.08.2010 01:47, ToRo999 pisze:

    > "wyplata" vs "wplata". Byłem przekonany, że wystarczy mieć wpływ o
    > odpowiedniej kwocie a nie odpowiednim tytule... Także dla mnie już po
    > promocji, a zaprosiłem 4 osoby. Zamykam konto jak tylko będę mógł.

    A było przeczytać regulamin- z kontekstu wnioskuje że to żadna "wypłata"
    nie była tylko własne przelewy, więc i tak Ci poszli "na rękę" dając 50zł.
    Przyznaj szczerze, że jakbyś faktycznie tam przelewał wynagrodzenie od
    pracodawcy to problemu by nie było i promocje mógłbyś "dociągnąć" do
    końca. Chyba, że przelewaleś z własnego firmowego- no to było pilnować
    tytułów wpłat.

    Michał

  • 3. Data: 2010-08-06 09:04:36
    Od: ToRo999 <t...@g...com>

    On 6 Sie, 09:09, Michal <n...@n...org> wrote:

> [...]
    > pracodawcy to problemu by nie było i promocje mógłbyś "dociągnąć" do
    > końca. Chyba, że przelewaleś z własnego firmowego- no to było pilnować

    Odkryłeś Amerykę na nowo.

  • 4. Data: 2010-08-06 09:53:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToRo999" d...@j...goog
    legroups.com

    : Alior - niższa kultura bankowości....

    Ja bym wpisywał 'y' i cieszyłbym się. :)
    A cała masa ludzka ;) płaci po 50 złotych
    miesięcznie (lub nawet więcej) za obsługę
    i cieszy się. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2010-08-08 10:58:15
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "ToRo999" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Alior chyba zauważył, że promocja 10000 przywilejów odbija im się na
    > kieszeni i zniżyli swoją kulture bankowości...

    Ten bank (Alior Bank) to jest jakas KPINA.
    2 albo 3 dni temu sprawdzilem i byl napis za sierpien "Gratulujemy! Premia
    zostala przyznana i powinna pojawic sie na Twoim koncie
    do 10-go dnia tego miesiaca".
    Teraz wchodze a tam tekst: "Nie odnotowalismy wplywu wynagrodzenia na twoje
    konto w poprzednim miesiacu". "Wszystkie przysługujące Tobie premie zostały
    już przyznane. Dziękujemy za udział w promocji i zachęcamy do korzystania z
    innych naszych produktów."
    Oczywiscie wynagrodzenie wplynelo w lipcu, takie samo jak w czerwcu. Co za
    banda debili.

  • 6. Data: 2010-08-08 12:18:02
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > produktów."
    > Oczywiscie wynagrodzenie wplynelo w lipcu, takie samo jak w

    Poczekaj do 10 i składaj reklamacje.
    U mnie na szczęście ciągle jest wpis "Gratulujemy! Premia

  • 7. Data: 2010-08-08 14:14:52
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-08 12:58, neoniusz pisze:
    > Użytkownik "ToRo999"<t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    A teraz dają po 100 zł tym z Faceboka :D

    > Ten bank (Alior Bank) to jest jakas KPINA.
    > 2 albo 3 dni temu sprawdzilem i byl napis za sierpien "Gratulujemy! Premia
    > zostala przyznana i powinna pojawic sie na Twoim koncie
    > do 10-go dnia tego miesiaca".

    Ja nie mam takiego napisu.
    Pierwszy wpływ na konto był pod koniec czerwca. Premię dostałam w lipcu.
    Drugi wpływ na konto był pod koniec lipca, premii jeszcze nie ma.
    Przy okazji na infolinii o to zapytałam i powiedziano, że Alior ma czas
    do 10-go i napewno premie otrzymam.

> [...]
    > innych naszych produktów."
    > Oczywiscie wynagrodzenie wplynelo w lipcu, takie samo jak w czerwcu. Co za

    Zadzwoń na infolinię i się upomnij. Albo napisz ze strony internetowej
    Aliora (podaj też swój Nr.Klienta).

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-08-08 15:57:37
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >Ja nie mam takiego napisu.

    Pewnie masz, sprawdz sobie na:
    https://przywileje.aliorbank.pl/

    > Przy okazji na infolinii o to zapytałam i powiedziano, że Alior ma czas do
    > 10-go i napewno premie otrzymam.

    Ja tez dzwonilem i dowiedzialem sie, ze reklamacje mozna skladac dopiero po
    10-tym ;)

  • 9. Data: 2010-08-08 22:30:04
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-08 17:57, neoniusz pisze:
    > Użytkownik "Animka"<a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pewnie masz, sprawdz sobie na:
    > https://przywileje.aliorbank.pl/

    Myślałam, że na mojej stronie, po zalogowaniu.
    To już czytałam zanim konto założyłam:
    Jeśli zarejestrujesz się w akcji, założysz konto osobiste w Alior Banku,
    dokonasz transakcji kartą debetową wydaną do konta i będziesz
    przekazywać na to konto swoje wynagrodzenie, przez 4 miesiące będziemy
    wypłacać Ci premie w wysokości 50 zł miesięcznie!

    No to poczekajmy :-)

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-08-09 09:51:39
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

> [...]
    > dokonasz transakcji kartą debetową wydaną do konta i będziesz przekazywać
    > na to konto swoje wynagrodzenie, przez 4 miesiące będziemy wypłacać Ci

    I jak sie tutaj na tej stronie zalogujesz (w prawym gornym rogu wpisujesz
    e-mail i haslo) to ci pokaze czy dostajesz bonusy i ile osob z poleconych
    spelnilo warunki promocji ;)