  • 1. Data: 2010-08-05 19:50:33
    Temat: alertfinansowy.pl
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Strona www.alertfinansowy.pl została zgłoszona jako strona
    stanowiąca zagrożenie i została zablokowana zgodnie z ustawieniami
    bezpieczeństwa.

    Też tak macie o co chodzi ?

  • 2. Data: 2010-08-05 21:37:17
    Temat: Re: alertfinansowy.pl
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    > Strona www.alertfinansowy.pl została zgłoszona jako strona stanowiąca
    > zagrożenie i została zablokowana zgodnie z ustawieniami bezpieczeństwa.
    >
    > Też tak macie o co chodzi ?

    u mnie dziala, raczej sprawdzilbym antywirusa\fw, chyba ze pozycjonujesz ;)

  • 3. Data: 2010-08-05 22:30:22
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 5 Aug 2010 22:37:17 +0100, m4rkiz napisał(a):

    > u mnie dziala, raczej sprawdzilbym antywirusa\fw, chyba ze pozycjonujesz ;)

    Zmień przeglądarkę na jakąś, która dba o bezpieczeństwo użytkownika.

    http://www.google.com/safebrowsing/diagnostic?site=h
    ttp://alertfinansowy.pl/

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2010-08-06 17:48:24
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-08-06 00:30, Borys Pogoreło pisze:

    > Zmień przeglądarkę na jakąś, która dba o bezpieczeństwo użytkownika.
    >
    > http://www.google.com/safebrowsing/diagnostic?site=h
    ttp://alertfinansowy.pl/

    To nie od przeglądarki zależało. Firefox pod Vistą pokazywał ten
    komunikat, a pod OpenSUSE już nie (co prawda nie te same wersje).

  • 5. Data: 2010-08-06 20:25:00
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 06 Aug 2010 19:48:24 +0200, Bogdan B. napisał(a):

    ttp://alertfinansowy.pl/

    > To nie od przeglądarki zależało. Firefox pod Vistą pokazywał ten
    > komunikat, a pod OpenSUSE już nie (co prawda nie te same wersje).

    Którą konkretnie tam masz? AFAIR od 3.x są ostrzeżenia, ale nie wiem czy
    konkretnie te z safebrowsing.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2010-08-06 20:29:10
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Juz jest OK.
    http://www.alertfinansowy.pl/alerty/news/2861-przepr
    aszamy-za-problemy-techniczne.html

  • 7. Data: 2010-08-06 21:04:49
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> wrote in message

    > Zmień przeglądarkę na jakąś, która dba o bezpieczeństwo użytkownika.

    "u nas sama swiadomosc wystarcza"

  • 8. Data: 2010-08-06 21:20:12
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-08-06 22:25, Borys Pogoreło pisze:

    > Którą konkretnie tam masz? AFAIR od 3.x są ostrzeżenia, ale nie wiem czy
    > konkretnie te z safebrowsing.

    Pod Vistą wersja 3.6.8
    Pod OpenSUSE 3.5.4