  • 11. Data: 2008-01-06 00:04:10
    Temat: Re: Próba kupna w sklepie internetowym.
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > ..czyli jak na przypadkowy błąd oprogramowania to za często im się to
    > zdarza
    >
    > Moim zdaniem sprawa dla sądu jak byk

    Dopiero teraz zauważyłem, że są kolejne 2 strony tego artykułu... ;))
    Ale niestety wynika z nich, że nie mam szans.
    Bo nie mam potwierdzenia przyjęcia oferty...
    Tzn. miałem na www po złożeniu zamówienia. Niestety później ktoś dopisał na
    niej "Cena na stonie jest błędna z powodu błędu systemu. Zamówienie zostało
    anulowane. Za utrudnienia przepraszamy."
    Mój błąd, że nie zrobiłem zrzutu ekranu wówczas, choć nie wiem czy dla sądu
    jest to jakikolwiek dowód...
    Ale nic to, będę dalej bawił się w wyławianie ciekawych ofert... ;)

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy

  • 12. Data: 2008-01-06 07:12:08
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Sun, 6 Jan 2008 00:47:55 +0100, Maciej Loret napisał(a):

    > Zupełnie przypadkowo pewnego pięknego dnia trafiłem na ciekawą ofertę - 8GB
    > Corsair został przeceniony z bodaj 240PLN na około 120PLN... Zakupiłem
    > 2szt.... Nie liczyłem, że je dostanę, ale doszły...

    No to chyba doszliśmy do sedna. Dobrze wiesz, że z ofertą jest coś nie tak,
    ale celowo próbujesz wykorzystać czyjś błąd.

    > A może do jakiejś gazety napiszę?

    Do "Świerszczyka".

    AK

  • 13. Data: 2008-01-06 08:14:18
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > No to chyba doszliśmy do sedna. Dobrze wiesz, że z ofertą jest coś nie
    > tak,
    > ale celowo próbujesz wykorzystać czyjś błąd.

    Uważasz, że około 50% przecena jest czymś tak niezwykłym?
    Poproś opiekuna, by wyszedł Tobą na spacer i idźcie się przejść do jakiegoś
    sklepu...
    Możesz doznać szoku, że da się różne towary kupić za połowę ceny...

    Dodatkowo, gdybyś był trochę zorientowany w sklepach internetowych ze
    sprzętem komputerowym, to wiedziałbyś, że Komputronik jest jednym z
    najdroższych, więc 50% przecena towaru oznacza, że jest on wówczas
    atrakcyjny na tle najtańszych sklepów - widziałem tego Corsair'a wówczas po
    około 160-170PLN w innych sklepach...

  • 14. Data: 2008-01-06 09:48:58
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Sun, 6 Jan 2008 09:14:18 +0100, Maciej Loret napisał(a):

    > Uważasz, że około 50% przecena jest czymś tak niezwykłym?

    "Nie liczyłem, że je dostanę, ale doszły..."

    > Poproś opiekuna, by wyszedł Tobą na spacer

    Ja jestem samodzielny, ty pewnie ubezwłasnowolniony, skoro musisz chodzić z
    opiekunem, ale twoja sytuacja, choć przykra, nie jest regułą. Po prostu
    jesteś głupszy niż inni.

    > widziałem tego Corsair'a

    Corsaira, dostałeś już lekcję. Rzeczą ludzką jest błądzić, głupca - trwać w
    błędzie. Głupcz'e.

    AK

  • 15. Data: 2008-01-06 10:08:14
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > "Nie liczyłem, że je dostanę, ale doszły..."

    Kiedyś też nie liczyłem i się nie przeliczyłem... Niestety...

    > Ja jestem samodzielny

    To zacznij się po sklepowych witrynach rozglądać...

    > Corsaira, dostałeś już lekcję.

    Lekcję??? ;)
    Wciąż nie widzisz różnicy pomiędzy news'ach a głupcz'e?

  • 16. Data: 2008-01-06 11:07:08
    Od: "skarb" <m...@g...pl>

    > Wciąż nie widzisz różnicy pomiędzy news'ach a głupcz'e?

    Nie widzi, bo jej tam nie ma.

    Magda

  • 17. Data: 2008-01-06 11:56:00
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Dopiero teraz zauważyłem, że są kolejne 2 strony tego artykułu... ;))
    > Ale niestety wynika z nich, że nie mam szans.
    > Bo nie mam potwierdzenia przyjęcia oferty...

    napisz na pl.soc.prawo

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 18. Data: 2008-01-06 12:08:26
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Nie widzi, bo jej tam nie ma.

    Jesteś pewna?

  • 19. Data: 2008-01-06 12:10:08
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > napisz na pl.soc.prawo

    Nie, dzięki...
    Nie mam czasu na kolejną grupę, a nie zamierzam z tym iść do sądu...

  • 20. Data: 2008-01-06 12:11:04
    Od: "skarb" <m...@g...pl>

    > Jesteś pewna?

    Jakem polonistka!