eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblemProblem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: ".:qmq:." <q...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Problem
    Date: Mon, 14 Apr 2003 16:11:42 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <b7efit$snp$1@korweta.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb70.blachownia.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1050329501 29433 80.49.131.70 (14 Apr 2003 14:11:41 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Apr 2003 14:11:41 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:236368
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam, mam taki mały problemik i nie wiem co robić:

    Jakiś czas temu założyłem sobie konto (eKonto w mBanku), wszystkie czynności
    odnośnie zakładania przeprowadziłem prawidłowo, podpisałem umowę, otrzymałem
    i uaktywniłem kartę, oraz uaktywniłem 2 kanały dostępu(telefon+internet).
    Podczas zakładania rachumku, dostałem numer swojeo rachunku, który na
    początku podyktowała mi 2 razy pani z obsługi, potem musiałem go przeczytać
    aby go zatwierdziła, co też uczyniłem i numer został zatwierdzony.Numer
    zapisałem od razu i schowałem. Przyszedł czas, że należało wpłacić na konto
    jakieś pieniążki, no to że nie mam innego konta to zdecydowałem się na
    przelew za pomocą Poczty polskiej.Wypełniłem odpowiedni druczek do przelewu,
    wpłaciłem kwotę pani w okienku na poczcie, pani podbiła kwitek i musiałem
    tylko czekać na dojście pieniędzy.
    Sprawdzając codziennie stan konta oczekiwałem w niepokoju, gdyż się nie
    pojawiało nic.Po ponad 2 tygodniach sprawdzania(tyle daje poczta na dojście
    przelewu) zacząłęm się denerwać i zacząłęm wszystko sprawdzać. Sprawdziłem
    numer rachunku który miałem zapisany(ten, co dodyktowała mi pani z mBanku) z
    numerem, który widniał podczas logowania się przez internet na moje
    konto.Dokładnie ten co miałem podany przez panią był o 2 cyfry krótszy
    (różnica wyglądała tak, że końcówka była 3139, a powinna być 313139)Od razu
    zadzwoniłem do mBanku w celu wyjaśnienie sprawy.Kolejna pani powiedziała, że
    jeśli numer był niepoprawny, a reszta była dobrze to mogę się spodziewać
    zwrotu przekazu i oczywiście odeślą go pocztą. Byłem także na poczcie w
    której dokonałem przelewu wyjaśnić sytuację, kazano czekać i dopytywać co
    jakiś czas.Więc chodzę tak juz jakis czas i czekam dopytuję i nic z tego nie
    wychodzi. Zwroty na poczcie z tego dnia, w którym dokonałem przelewu były
    już zrealizowane, więc nie wiem czy będzie w ogóle ten zwrot.
    Zostaje tylko pytanie czy jest możliwe, że odzyskam kwotę jaką przesłałem do
    banku i w jaki sposób.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1