eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Problem] Alior Sync - zmiana danych z dowodu osobistego[Problem] Alior Sync - zmiana danych z dowodu osobistego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "darkblue" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Problem] Alior Sync - zmiana danych z dowodu osobistego
    Date: Mon, 11 Feb 2013 19:41:53 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <kfbefk$kco$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-62-30.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1360608564 20888 87.205.62.30 (11 Feb 2013 18:49:24 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Feb 2013 18:49:24 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:587123
    [ ukryj nagłówki ]

    Zapewne wielu z was ma konto w Syncu.
    Proces zakładania konta zasługuje na pochwałę. Szybko, łatwo, sympatycznie.
    Nie trzeba ruszać dupy z krzesła, aby załatwić wszystkie formalności.
    Ale....
    No właśnie, sytuacja z życia wzięta, zmieniliście dowód osobisty i.....
    zaczynają się schody.
    Numeru dowodu nie zmienicie z poziomu systemu transakcyjnego, tak jak to
    można zrobić w systemach transakcyjnych innych banków (np. w mBanku).
    Sync wymaga, aby zgłoszenie o zmianie dowodu osobistego na nowy zostało
    złożone poprzez kanał video lub audio z konsultantem. Mało tego, nowy dowód
    osobisty powinien być przez klienta zeskanowany obustronnie i przesłany na
    podany adres emailowy... mało tego, zmiany nie można dokonać w placówce
    Alior Banku, bo zgodnie z informacją od konsultanta Alior Sync to
    wydzielony bank i to nie to samo co Alior Bank, acz jedna firma ;)
    Dziwne to wszystko. Zaczęło się sympatycznie, a im dalej w las, tym więcej
    drzew, takich "nieprzyjaznych". Brniemy w procedury, procesy, biurokrację,
    niepotrzebną stratę czasu. Dlaczego inne banki mogą to zrobić szybko i
    bezboleśnie (kilkanaście sekund i po problemie), a w Syncu jest to tak
    "trudne"?
    Konsultanci tłumaczą to troską o bezpieczeństwo, ale gdzie troska o mój
    czas?
    Zaiste dziwna sytuacja, bo w momencie zakładania konta weryfikacja danych
    przebiegła za pośrednictwem przelewu z innego banku i nikt nawet nie
    pytał/nie weryfikował danych z dowodu. A w innych bankach proces zmiany
    polega na podaniu nowego nr dowodu i zatwierdzenia kodem sms/hasłem
    autoryzacyjnym.
    Na pocieszenie dowiedziałem się, że pomimo nieaktualnych danych z dowodu
    osobistego, można dalej bezproblemowo korzystać z systemu transakcyjnego.
    Nie można jedynie składać wniosków o nowe produkty. Widać bank sam zarzucił
    bicz na siebie. Niby chcą wcisnąć klientom kolejne produkty, a z drugiej
    strony dają im biurokratycznego kopa. olać, trudno, dopóki nie zmienia tego
    procesu, zostaje jak jest.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1