eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z Inteligo › Problem z Inteligo
  • Data: 2002-01-25 20:40:21
    Temat: Problem z Inteligo
    Od: "Rocco Lampone" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    Wysłałem przelew z Inteligo do Kredyt Banku na konto nie rezydenta. Był to
    depozyt umożliwiający robienie zakładów przez internet (Expekt.com). Przelew
    doszedł zrobiłem parę zakładów, przegrałem 30 zł :), a tu dzwoni pani z
    Inteligo i mówi, że musze im przesłać umowę z adresatem przelewu, bo inaczej
    zwrócą mi kwotę przelewu :-o Wyjaśniłem, że umowy żadnej nie mam ani
    potwierdzenia rejestracji itp. Wysłuchała, poradziła się i kazała opisać to
    wszystko, oświadczyć, że nie mam żadnego potwierdzenia pisemnego, podpisać i
    wysłać faxem. Zrobiłem tak jak powiedziała na drugi dzień ( w środę). Patrzę
    dzisiaj...pieniądze wróciły na konto, cała kwota. Co robić? Wydaje mi się to
    trochę nie w porządku, w końcu przegrałem te 30 zł, no i chciałbym dalej
    mięć tam konto i robić zakłady.
    BTW musiałem zrobić przelew bo kartę Inteligo odrzucali, jakbym zapłacił
    kartą chyba nie byłoby takich problemów?
    Pozdrawiam,
    Rocco


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1