    From: "Rocco Lampone" <r...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Problem z Inteligo
    Date: Fri, 25 Jan 2002 21:40:21 +0100

    Witam,
    Wysłałem przelew z Inteligo do Kredyt Banku na konto nie rezydenta. Był to
    depozyt umożliwiający robienie zakładów przez internet (Expekt.com). Przelew
    doszedł zrobiłem parę zakładów, przegrałem 30 zł :), a tu dzwoni pani z
    Inteligo i mówi, że musze im przesłać umowę z adresatem przelewu, bo inaczej
    zwrócą mi kwotę przelewu :-o Wyjaśniłem, że umowy żadnej nie mam ani
    potwierdzenia rejestracji itp. Wysłuchała, poradziła się i kazała opisać to
    wszystko, oświadczyć, że nie mam żadnego potwierdzenia pisemnego, podpisać i
    wysłać faxem. Zrobiłem tak jak powiedziała na drugi dzień ( w środę). Patrzę
    dzisiaj...pieniądze wróciły na konto, cała kwota. Co robić? Wydaje mi się to
    trochę nie w porządku, w końcu przegrałem te 30 zł, no i chciałbym dalej
    mięć tam konto i robić zakłady.
    BTW musiałem zrobić przelew bo kartę Inteligo odrzucali, jakbym zapłacił
    kartą chyba nie byłoby takich problemów?
    Pozdrawiam,
    Rocco