  • 1. Data: 2006-08-13 08:01:37
    Temat: Problem z Millenium
    Od: Nco <n...@v...pl>

    Witam

    Mam problem z tymze bankiem, a moze oni maja racje w sumie to juz nie wiem.
    Mialem u nich kredyt na mieszkanie. Data splaty raty byla wyznaczona na
    30 kazdego miesiaca.
    I pewnego razu zdazylo sie ze ze wplata ktora miala byc zaksiegowana 30
    kwietnia zostala zakasiegowana 2 maja czyli 1 dzien roboczy pozniej.
    Moja wina stalo sie. Ale bardzo sie zdziwilem jak w raporcie z BIKu
    zobaczylem iz ta rata ma status zaplacone w 30-90 dni. Na reklamacje
    bank odpowiedzial ze poniewaz bylo to w nastepujacym miesiacu, znaczy
    wplata, to nalezy sie 30 dni opoznienia.

    I nie wiem juz czy oni maja racje czy ja juz glupi jestem.
    I co moge z nimi zrobic

    Pzdr
    Nco

  • 2. Data: 2006-08-13 08:21:18
    Temat: Re: Problem z Millenium
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > zobaczylem iz ta rata ma status zaplacone w 30-90 dni. Na reklamacje
    > bank odpowiedzial ze poniewaz bylo to w nastepujacym miesiacu, znaczy
    > wplata, to nalezy sie 30 dni opoznienia.

    Ewidentnie fałszywa informacja i domagałbym się jej sprostowania. Ale
    jak zmusic bank do wykonania tego to juz nie wiem ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-08-13 08:36:34
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):
    > Ewidentnie fałszywa informacja i domagałbym się jej sprostowania. Ale
    > jak zmusic bank do wykonania tego to juz nie wiem ...

    Może przez arbitra bankowego?