  • 1. Data: 2006-08-12 13:46:15
    Temat: zakup ziemi - rolniczej
    Od: "randolph" <r...@t...pl>

    Witam, przymierzam się do kupna ziemi roniczej.Nie bedą rolnkiem, chyba mam
    marne szanse na kredyt na ten cel. Jeżeli zostaje mi tylko kredyt gotówkowy,
    to jaki bank polecacie? Kwota 25000 PLN , okres spłaty ok 5 lat. W gre
    wchodzi ewentualnie hipoteka mojego mieszkania.Najtaniej co znalazłem to
    całk.koszt 31.500 tys na 6 lat.
    prosze o pomoc
    pzdr
    ran
    PS w sieci sa piękne zestawienia,ale kredytów mieszkaniowych, ale takich
    j/w, niemogę za bardzo znaleźć.

  • 2. Data: 2006-08-12 18:14:57
    Temat: Re: zakup ziemi - rolniczej
    Od: "Stan" <nuworysz<WytnijTo>@op.pl>

    Jestem obecnie w podobnej sytuacji, ale liczę że na zabazpieczenie kredytu
    wystarcza sama działka. Jeśli jest plan zagospodarowania pod tereny
    mieszkaniowe to można dostać kredyt mieszkaniowy, ja miałem takie szczęscie
    rok temu z inną działką.
    pozdr