eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z mliniaProblem z mlinia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.
    edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "minik" <m...@n...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Problem z mlinia
    Date: Mon, 18 Feb 2002 11:09:30 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 22
    Sender: [minikdo mail.onet.pl]@pa131.nowy-sacz.sdi.tpnet.pl
    Message-ID: <a4qk42$a6r$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa131.nowy-sacz.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1014027202 10459 213.76.244.131 (18 Feb 2002 10:13:22 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 18 Feb 2002 10:13:22 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:164156
    [ ukryj nagłówki ]

    Chcialem opisac cos co sie mi przydarzylo dzisiaj rano.

    Historia zaczela sie gdzies pol roku temu kiedy to otworzylem a nastepnie
    zamknalem konto w mBanku. Wczoraj (niedziele) wyslalem wniosek o ponowne
    otwarcie konta - nowego. Aby nie czerkac, zadzwonilem rano i potwierdzilem
    wniosek oraz nadalem sobie haslo telefoniczne. Nastepnie polaczylem sie po
    raz drugi z konsultantem w celu aktywowania kanalu inetowego. Konsultant
    zweryfikowal moje dane i polaczyl. Niestety ku mojemu zaskonczeniu ponownie
    (po raz trzeci) polaczylem sie z konsulatnem. Wyjasnilem ze nastapila chyba
    jakas pomylka bo zamist do serwisu automatycznego polaczylem sie do
    konsultanta. Przelaczono mnie ponownie z tym samym efektem! Po raz czwarty
    polaczylem sie z konsultantem - mila pania, ktora powiedziala, ze WNIOSKU
    NIE MA. Zadalem wiec pytanie jaki wniosek wczesniej aktywowalem i do jakiego
    rachunku dadawalem kod telefoniczny. Pani zamilkla na pare minut i probowala
    mnie poinformowac iz ktos do 14 dni sie ze mna styknie. Poprosilem o
    polaczenie z przelozonym. Pani zamilkla na pare minut a nastepnie oznajmila
    ze do 2 dni skontaktuje sie ktos ze mna w celu podania nr rachunkui nadania
    hasla inetowego.
    Czy ktos to rozumie? Najpierw jest wniosek i aktywuje telekod, pozniej go
    nie ma i nagle jak poprosilem o polaczenie z szefem ponownie sie znalazl?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1