eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblemy z ING Online › Problemy z ING Online
  • Data: 2004-06-25 18:38:43
    Temat: Problemy z ING Online
    Od: "Grzegorz W." <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Mam problem z wysyłaniem przelewów w Banku Śląskim online, logowanie i inne
    opcje działają mi poprawnie. Po wypełnieniu formularza przelewu i
    kliknięciu wyślij serwer twierdzi że nie ma zainstalowanego "komponentu".
    Gdy próbuje go instalować, klikając odnośną opcję w zakładce ustawienia, nie
    próbując nic instalować serwer wyrzuca następujący komunikat:
    --
    Instalacja komponentu (appletu) zakończyła się niepowodzeniem
    Komponent (applet) niezbędny do wygenerowania podpisu elektronicznego
    składanych przez Pana/Paniš zleceń nie został prawidłowo uruchomiony przez
    przeglšdarkę, możliwe przyczyny:
    pobieranie komponentu z serwera zostało przerwane
    użytkownik nie zaakceptował instalacji komponentu
    użytkownik nie posiada uprawnień administracyjnych koniecznych do instalacji
    komponentu

    Część funkcjonalnoœci zwišzana z podpisywaniem zleceń nie będzie dostępna.
    --

    Używam Internet Explorera 6.0, zainstalowałem Jave Sunowską, wcześniej
    próbowałem także z Java Microsoftu (msjavx86.exe). Poziomy zabezpieczeń i
    opcje "zaawansowane" w IE ustawiłem tak jak zalecają na stronach ING.
    Wszystko robiłem z konta administratora na Win XP, pod Linuksem też nie
    działało, ale o tym nawet nie marzę.

    Będę wdzięczny za jakieś wskazówki.

    G.W.


    --
    Odpowiadając na priv usuń wszystkie "8" z adresu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1