  • Data: 2003-04-23 11:13:17
    Temat: Propozycja z mbanku Dopuszczalne Saldo Debetowe
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    dostałem właśnie z mBanku list z propozycją Dopuszczalnego Salda Debetowego
    dla mnie.
    (w sumie dziwne bo nigdy nie prosiłem o to)

    jak to wyglada u nich w praktyce - pobieram sobie dzisiaj pieniądze
    przekraczajace moje środki i kiedy muszę oddać ?

    pytania laika - ale też nigdy nie korzystałem z takiej formy
    i jak wyglada jej atrakcyjnośc - skoro informują mnie że oprocentowanie DSD
    to 16,5%