  • Data: 2008-12-01 12:32:23
    Temat: Prośba o pomoc w dobraniu konta/banku USA->Polska
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    wybaczcie, że idę po najmniejszej linii oporu, ale zależy mi na czasie
    i najbardziej rzeczowej podpowiedzi, a wierzę, że tutaj ją uzyskam :)
    Moja mama mieszka w USA, jej życzeniem jest przesyłanie na wskazane
    konto w Polsce waluty, tylko po to, żeby na razie tutaj procentowała.
    A w razie powrotu do kraju, miałaby dostęp do tego konta jako osoba
    upoważniona. I teraz zostaje kwestia ceny - opłat za przelewy SWIFT
    (ale to mama płaci w USA?), za prowadzenie konta (to ja). Czy dochodzą
    jakieś inne opłaty? Może ważne są jeszcze inne kwestie, nie-pieniężne?
    Zastanawiałem się nad Citi-handlowy i Multibank.
    Dzięki z góry za wszelkie instrukcje i uwagi.

    Pozdrawiam,
    Zbyszek
    Lublin