  • Data: 2009-05-03 17:52:07
    Temat: Prosze o porade ws lokaty
    Od: "NZSNNW" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pieniądze do zdeponowania, z czego połowę potrzbować będę za niecałe 3
    mce, a reszta może "leżeć".

    Znalazłem (dzięki p.b.banki) lokatę w OpenFinance/Noble:
    1/2kwoty (2mce/8%) + 1/2kwoty (12mcy/7%)
    https://lokaty.open.pl/form1/

    Dzis mija termin skłądania wniosków OpenFinance/Noble na te lokaty. By się nie
    spóźnić założyłem wniosek, mam czas 14 dni na przelew.

    Teraz pytanie do Was:
    Czy dobrze depnuję pieniądze? Czy ta lokata to normalna
    lokata, "bezgwiadkowa"? Czytałem regulamin promocji, jak i zakładania lokat,
    nic nie wzbudziłomojego niepokoju. Czy w to wchodzić, czy lepiej pominąć ten
    produkt?
    Zachęca mnie struktura (termin zapadalności 2mce plus reszta), jak i wysoki
    (tak mi się wydaje) procent.

    I dodatkowo: lokata ta ma stałe oprocentowanie - to dobrze przy dzisiejszej
    sytuacji na rynku depozytów?
    Wydawało mi się, że spodzieano się obniżek na ostatnim posiedzeniu RPP,
    dlatego stały procent zachęca. Czy słusznie?
    (wiem, że to prawie wróżenie, choć akurat ternedy na rynku lokat/oprocentowań
    są bardziej przwidywalne niż kursy walut czy giełdowe).

    Proszę o każdą uwagę

    NZSNNW