eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzeboje z Inteligo ciąg dalszy.Przeboje z Inteligo ciąg dalszy.
  • Data: 2004-12-08 06:40:09
    Temat: Przeboje z Inteligo ciąg dalszy.
    Od: SID <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    INTELIGO - czy to wogóle można nazwać bankiem... ?

    Od ponad tygodnia nie mogę korzystać z konta:
    "Transakcja nie może zostać zrealizowana.
    Spróbuj ponownie. Jeśli błąd powtórzy się, zadzwoń do konsultanta
    Inteligo pod numerem 0 800 121 121 lub (081) 535 67 89."

    Telefoniczny serwis jest również zablokowany.

    Co najlepsze najpierw nie chcieli wogóle przyjąć mojej reklamacji
    twierdząc, że u nich nie ma żadnego komunikatu o błedzie - sam proces
    logowania przebiega prawidłowo dopiero po zalogowaniu nie mogę korzystać
    z zakładek "mojedane" moje rachunki" "przelewy" "lokaty" "kredyty" -
    zakładki "inwestycje" i "ubezpieczenia" działają prawidłowo.

    Dopiero gdy zleciłem telefonicznie przelewy z wszystkich subkont i konta
    głównego na konto w innym banku okazało się, że panienka z 0 800
    otrzymała taki sam komunikat i dopiero wtedy przyjęli reklamację.

    Sytuacja jest super - jest to konto firmowe, a jedyna reakcja ze strony
    Inteligo to informacja, że mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.

    Czy ktoś miał podobną sytuację ?
    Jakie kroki parawne podjąć w tej sytuacji ?

    ZUS, US, czekają na te pieniądze....

    SID

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1